"Dus jij wilt beweren dat ik met Randell samenwerk? Jason jij weet toch dat dat niet waar is?" Vroeg hij.
Jason schudde zijn hoofd.
"Dus jij gelooft Randell ook.."
"En jij Clara."Clara wees naar Roxi en Jason.
"Ik beweer het niet alleen, ik weet het zeker. Ook al heb ik geen enkel bewijs." Ik ging naast Jason staan.
"Dan denken jullie dat allemaal goed." Zei hij met een grote grijns op zijn gezicht. Ik kreeg er gewoon de kriebels van. Hij kwam steeds dichterbij. Jason ging voor me staan. "Rustig kleine. Ik ga niks doen." Zei hij en liep naar de deur. "Ik zie je nog wel eens." Hij gaf me een knipoog en verdween. "Ik stuur de scheidingspapieren naar je toe!" Riep hem ik nog na. "Je doet maar!" Riep hij.
*
Ik ben zo dom. Waarom ben ik met hem getrouwd?
"Waarom!!!!" Riep ik boos. "Tja.. weet ik ook niet." Zei mijn advocaat. "Zijn de papieren al klaar?" Vroeg ik snel. "Dat duurt wel even. En hoe oud zei je dat je was?" Vroeg ze. "Achttien."
"Zo.." Zei ze verbaasd. "Wat nog nooit eerder gezien dat een dom meisje van achttien met een sukkel trouwt en vervolgens snel gaat scheiden?" Vroeg ik boos. "Jij lijkt mij koppig meisje dat weet wat ze wil." Zei ze. Ik gromde.
"Ze zijn klaar." Ze legde de papieren voor m'n neus. "Wow da's een dik pak. En dat duurde echt lang!" Zei ik terwijl ik er door heen bladerde.Ineens kwam Zack de kamer binnen lopen. "Wat doe jij hier ik heb gezegt dat ik ze opstuurde. Moest ik daarom zo lang wachten!!" Riep ik boos. "Rustig maar hoor. Opsturen mag niet en jij wilt zo graag scheiden." Zei hij.
"Ja want technisch gezien moeten jullie hier beiden aanwezig zijn." Zei mijn advocaat. "Niet mee bemoeien." Zei ik boos. "Ik ben je advocaat dat is mijn werk."
Ik gromde weer en tekende de papieren. Daarna keek Zack mij aan. "Toch blijf je een badgirl." Hij kneep zijn ogen samen tot kleine geniepige spleetjes. Daarna tekende hij ook de papieren.
Ik stond op en pakte mijn tas. "Leuk je gekend te hebben. #not." Ik liep weg.
"Jij bent zo kinderachtig!" Hoorde ik nog. "Pff zegt diegene die met iemand trouwt voor de lol en vervolgens tienduizend euro door de plee heen spoelde." Zei ik. Hij greep me vast. "Laat me los achterlijke.."
"Maak die zin af en ik doe je wat." Zei hij dreigend. "Zeg dat nog eens of IK doe je wat." Zei ik even dreigend terug. Hij liet me los en ik liep weg.
-
"En de papieren opgestuurd?" Vroeg Jason. "Ja. Alleen ik wist niet dat Zack ook al in Nederland was.." Zei ik en gooide mijn tasje op de tafel. "Wat hoezo?" Vroeg hij verward. "Hij stond in een keer voor me neus. 'Want anders mochten we geen papieren tekenen.' Haahh." Ik plofde op de bank.
"Waarom die aanhalingstekens?" Vroeg Jason. "Omdat ik het maar stom vind. Ik moest daar zowat zes uur zitten!" Riep ik. "Je bent maar een uur weggeweest." Zei hij. "Nou zo voelde het aan dan." Ik zette de tv aan.
Clara kwam de kamer binnengestormd. "Weet je wat jij moet doen!" Riep ze. "Nee."
"Feesten! Het er gewoon vanaf feesten!" Riep ze enthousiast. "Jaa cool! Dan gaan we lekker dansen enzo." Zei Jason. "Me kont." Verpestte ik.
"Nou zeg. Kom gewoon gezellig mee." Ze probeerde me van de bank te trekken. "Jeez man heb jij bakstenen gegeten vandaag?"
"Dat heet geen zin hebben." Legde ik uit. "Alsje alsje alsje alsjeblieft????" Smeekte ze. "Oke!" Riep ik verslagen. Ik stond op. "Wat moet ik aan dan?" Vroeg ik. "Nou gewoon dit." Ze haalde een blauw jurkje te voorschijn. "Soms is het net of je helderziend bent Clara." Ik pakte het jurkje en liep naar boven.
*
"En?" Vroeg ik. "Ik vind je prachtig!!!" Clara kwam in haar roze jurkje naar me toe lopen. Ik keek goedkeurend in de spiegel. "Ze komen we goed uit bij mijn benen." Gaf ik toe. "Zei ik toch!" Riep ze blij.
We liepen naar buiten. "Gaan we lopend?" Vroeg Clara. "Ben je gek ik ga lekker op de motor!" Ik sprong op mijn moter en reed weg.
"Hey mag wel bij mij achterop." Jason sloeg op de achterkant. "Jeej dank je!" Clara sprong achterop en ze reden achter me aan.
-
We liepen naar binnen. "Wauw wat groot." Zei ik verbaasd. "Ja echt hè." Clara liep verder.
"Hey ik ga even wat te drinken halen. Gaan jullie maar alvast dansen ofzo." Zei ik. "Oké!" Riepen ze. Ik liep naar de drankjes en hapjes.
"Ey." Zei een jongen. "Eh hoi." Zei ik. "Ken je me nog?" Vroeg hij. "Hebben wij elkaar eerder ontmoet dan?" Vroeg ik. "Nou dan was onze eerste date ook voor niks geweest." Zei hij. "Eerste date?" Vroeg ik. "Waar heb jij het over man."
"Ehh misschien zegt zit je wel wat. Ibiza boeh!!!!" Zei hij. "Ibiza en boeh? Hmm ik was in Ibiza ja dat betekend dus dat ik je wel gezien heb.."
"Ahh kom op? Herinner je me dan echt niet meer mevrouwtjegezond?" Vroeg hij. "Ooooohh!!!! Jij bent Mike!" Riep ik. "Hèhè dat duurde ff." Zei hij blij. "Hahaa. Ja sorry ik heb nog al een zware week achter de rug." Zei ik. "Oh ja kan gebeuren. Wanneer ben jij vertrokken uit Ibiza?" Vroeg hij. "Die dag nadat ik jou ontmoette." Zei ik. "Zo. Da's snel." Zei hij. "Ja ik had wat tegenvallers."
"Ik ging die dag daarna weg." Zei hij. "Zullen we dansen?" Vroeg hij. "Tuurlijk." Ik zette mijn drinken neer en liep met hem mee.
-, Carmiewarmy's Note ,-
Helooww its me😂
Extra lange hoofdstuk voor mij doen dan. Want morgen kan ik niet schrijven, ook al heb ik vakantie :(( ik moet 3 postzegel ontwerpen maken voor het Grafisch Lyceum in Utrecht om aangenomen te worden en de intake is 3 maart al. Btw ik ben 1 maar jarig 😱😱😱🎉 bijnaaa.
Ik ben naast dit boek aan een nieuw boek begonnen genaamd Earphones In, Volume Up. Het is een badboy story.
Fijne vakantie voor de mensen die ook vakantie hebben!
Anders succes op school! ^-^
-
Herschreven op 11-06-16.
JE LEEST
The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 3 en 4) #Wattys2018
RomanceLees eerst The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 1 en 2) Anders raak je geheid in de war! De koppige Roxi en de badboy Zack zijn getrouwd! Ze besluiten een mooi leven ervan te maken. "Kusje kusje." Lachte Zack. "Rot op, Zak." Zei Roxi geïr...