We waren met z'n allen thuis.
Alleen kregen een gevoel dat er iets niet goed zat met de verdwijning van Randell.
Is hij gewond? Dat hij daarom wegrende?
Is hij gewoon weggerend voor een nieuw plan?
"Jason, ik had nooit nee tegen je gezegd." Zei Clara. "Echt niet?" Vroeg hij verbaasd. "Nee natuurlijk niet. Ik hou van je." Ze gaf hem een knuffel.
"Sorry jongens dat ik dacht dat jullie hier achter zaten. Ik had met m'n hart moeten luisteren niet met mijn hoofd." Zei hij verdrietig. "Zijn jullie boos op mij?" Vroeg hij.
"Tuurlijk niet. Je bent mijn broer." Zei ik en gaf hem een klopje op zijn schouder.
"Waarom zou ik boos op je moeten zijn? Je had alle redenen hiervoor. Ik zou ook zo gereageerd hebben als ik bijvoorbeeld Roxi ten huwelijk vroeg en ze nee zei. Je houdt heel veel van Clara. En dat snap ik, jullie zijn een perfect koppel samen op het eerste gezicht." Zei Mike. Ik kijk Mike aan en begon te denken.
"Ik vroeg of je nog boos was. Niet om een hele preek." Lachte Jason.
"Oh ja oké." Stotterde Mike.Nam hij mij net als voorbeeld? Waarom niet zijn lieftallige ex Dione?
Ik liep naar buiten om een luchtje te scheppen. Ik keek om me heen en zag man naar me kijken achter een boom. Ik deed net alsof ik hem niet zag.
Ik bekeek hem vanaf mijn ooghoeken. Volgens mij is het Zack, maar ik weet dat hij zei dat hij in Amerika zit. Wat doet hij dan hier?
Mike kwam ook naar buiten lopen. "Je bent wel mooi weet je dat?" Vroeg hij. "Nee ik weet niet dat ik mooi ben." Lachte ik. Ik zag hem verhuizen naar een ander boom die dichterbij ons stond. "Maar jij bent ook mooi." Zei ik iets harder, maar niet te raar hard om Zack jaloers te maken. "Serieus?" Vroeg hij. "Ja." Zei ik.
Ja ik vind Mike leuk. Daarom ben ik blijkbaar zo jaloers. Nu wist ik het zeker het is Zack. Hij staat achter die boom. Mike kwam iets dichterbij me staan. Ik weet wat hij gaat doen. En ik hoop dat Zack veel spijt heeft, van wat hij mij heeft aangedaan.
Mike en ik stonden te zoenen.
Jason kwam naar buiten gelopen en zag ook iets in zijn ooghoeken bewegen. Hij keek naar de boom.
Niks.."Hey! Tortelduifjes! We gaan eten." Riep hij. We liepen met hem mee naar binnen. Mike hield me vast op de gang. En Jason liep door. "Roxi. Ik vind je al een tijdje leuk." Begon hij.
Daar komt het..
"Wil je met me?" Vroeg hij.
En daar is het.
"Woww.. oké ja hoor." Zei ik. Ik zag Mike bijna springen van vreugde.
*
Na het eten liep ik weer even naar buiten om te kijken of Zack er nog stond. Ik draaide een rondje. "Roxi."
"Aaah!" Gilde ik. "Jeez Zak ik schrok me rot!" Riep ik. "Sssssssssstttt." Sisde hij. "Ik ben helemaal niet stil voor jou Zak." Zei ik boos. "Waar bespioneer jij mij?" Vroeg ik.
"Omdat.. nee. Ik heb daar zo mijn redenen voor." Zei hij snel. "Nou ik wil die redenen dan wel eens weten." Zei ik. "Ik wil weten waarom jij met die jongen zoende." Vroeg hij. "Het is niet zomaar een jongen, het is mijn vriendje." Zei ik. Ik zag een bijna een vonk in zijn ogen van woede.
"Ga weg." Zei ik."Ik ga al." Hij liep boos weg.
"Roxi kom ik ga Clara ten huwlijk vragen! En is dat Zack?" Vroeg Jason. "Ja, maar hij is nu weg." Zei ik. Zack stond even stil en draaide zich om. Hij keek Jason aan en stam zijn duim omhoog, daarna liep hij snel weer verder.
Ik liep naar binnen en zag Clara geblinddoekt op een stoel zitten. "Wat zijn we aan het doen." Lachte ze. Jason ging op één knie zitten. Hij maakte het doosje op en wenkte dat de theedoek eraf kon.
De theedoek werd eraf gehaald en Clara schrok zich rot. "Meen je die?" Lachte ze. "Clara wil je met me trouwen?" Vroeg Jason. "Ja tuurlijk." Zei ze blij.
-, Carmiewarmy's Note ,-
Shipnamennnn❤❤✌
Op nummer 1: Mixi!
Op nummer 2: Romi!
Op nummer 3: Ximi!
En op nummer 4: Roke!
Jullie mogen weer stemmen in het volgende hoofdstuk zijn de laatste twee namen te bestemmen! In dit hoofdstuk vallen er dus twee af! 😊
Lekker vroege update. Want ik ben ziek xD
(Roxi en Mike).
-
Herschreven op 15-06-16
Ik heb eindelijk een baantje!! Wel een vakantie baan maar het verdient goed!
JE LEEST
The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 3 en 4) #Wattys2018
RomanceLees eerst The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 1 en 2) Anders raak je geheid in de war! De koppige Roxi en de badboy Zack zijn getrouwd! Ze besluiten een mooi leven ervan te maken. "Kusje kusje." Lachte Zack. "Rot op, Zak." Zei Roxi geïr...