"Hoe kan dat dan, hebben jullie wel opgelet?!" Riep Clara gestrest. "Schat! Doe nou eens rustig! We weten allemaal dat Roxi zich wel red." Zei Jason.
"Yeah right." Zei ze.
"Je gelooft toch wel in haar?" Vroeg Mike. "Tuurlijk wel, maar denk eens na. Het is wel Randell waar we het over hebben hè." Zei ze. "Daar heb je een punt." Zei Jason.
-
"Wanneer zijn we er nou? Dan kan die stomme ZAK VAN M'N HOOFD!" Riep ik. Dione keek in haar achteruit kijk spiegel. "Nou?" Vraag ik doelloos ik weet niet eens waar ik naar kijk..
"We zijn bijna bij Randell rustig maar, haha." Lachte ze.
Randell!!!
"Waarom doe je dit?" Vraag ik. "Wij weten allebei wel waarom ik dit doe. " Zei ze. "Nou ik niet ja droogkloot." Zei ik sarcastisch. "Deze keer zullen ze je niet vinden." Ze negeerde me. "Geweldig." Zei ik.
Ik voelde de auto stoppen. "Mag die nu dan eindelijk af?" Vraag ik hoopvol. "Nee." Ik hoorde haar uitstappen.
Het is best grappig dat als je niks ziet, je wel dingen beter hoort. Ik heb het te doen met blinde mensen.
ze schoof de deur open, ooh dus het is zo'n busje. Ik stres zo wel. Ik geniet er nu nog van dat Dione me probeert te ontvoeren, misschien is het echt wel een geintje van Jason en Mike..
ze trok me uit het busje. "Niet zo snel ja tuttekop," Zei ik boos. "Bepaal ik zelf nog wel." Snauwde ze. "Dit begint een geweldig geintje te worden." Zei ik lachend.
"Denk je nog steeds dat het een geintje is?" Vroeg ze. "Wat moet het dan voorstellen." Zei ik droog. "Een ontvoering?" Zei ze. "Dat kan ook, maar waarom zou jij dat dan doen?" Probeerde ik uit haar te krijgen.
"Ik wil jou uit de wegruimen net zoals Randell wil, want ik wil Mike terug en dat gaat niet met jou erbij." Zei ze op een kwaadaardige toon.
"Omg nu geloof ik je pas."
"wacht wat? Je wilt Mike terug? Gaat je toch niet lukken." Zei ik vastberaden. "Oh echt wel." Ze trekt me mee.
We staan in een lift. Dat voel je gewoon. Dat gevoel wanneer je omhoog gaat is gewoon eng en vooral als je geblinddoekt bent! Stel je voor dat de lift ineens naar beneden valt? En ik zie niks!!! Oké adem in en uit Roxi. Blijven ademen.
De lift stopte. "Welkom meiden." Ik hoorde een stem die best wel schoor klinkt.. niet Randell in ieder geval. "Breng haar maar naar de logeerkamer." Zegt hij.
Logeerkamer? Oké.
Ze trok me mee en zette me in die kamer. "Randell komt zo." Zei ze kalm. "Daarom mocht ik jou dus niet." Zeg ik boos. "Oh mevrouw weet eindelijk waarom." Zuchtte ze. "Ja je bent altijd zo kalm en een inpikker! Maar ook voelde ik iets kwaads bij je." Zei ik.
Dione wou wat zeggen, en ik denk dat het niet veel goeds was toen de man haar riep. "Dione kom je we moeten gaan." Zei hij. Ze knikte en deed de deur opslot.
Ondertussen was eindelijk mijn blinddoek weg!
-
Herschreven 15-06-16
JE LEEST
The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 3 en 4) #Wattys2018
RomanceLees eerst The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 1 en 2) Anders raak je geheid in de war! De koppige Roxi en de badboy Zack zijn getrouwd! Ze besluiten een mooi leven ervan te maken. "Kusje kusje." Lachte Zack. "Rot op, Zak." Zei Roxi geïr...