10-15 dakika sonra aradı açmadım 5. Arayışında açtım .
Katy:ne istiyorsun ya ?
Can:katy ben çok özür dilerim .
Katy:bak can kendini benim yerime koy ve düşün . sen ne yapardın?
Can:katy bak bildiğin gibi değil ,gerçekten sana anlatamadığım şeyler var.
Katy:anlat o zaman hem ben sana anlattım
Can:katy lütfen bunu anlatamam.
Katy:benden ne istiyorsun o zaman?
Can:bana inan katy lütfen...
Katy:neden inanayım ki ?
Can:yarın 11:00 da sahilde ol bekliyeceğim.
Katy:emredersiniz
Diyip telefonu kapattım ama yarın gitmeyi düşünüyordum ama bu kez geç kalmamak için özen göstermiyecektim ve güzel giyinmeyecektim.
-------------------------------------------------------------
Sabah oldu ve kalktım saat 11:30'tu oysa ki benim 11:00 de orda olmalıydım kendi kendime "boşversene" dedim bir dakika o beni orada mal gibi öyle bıraktı ben neden onu bugün orada mal gibi öyle bırakmayayım Evet bugün onu orada mal gibi öyle bırakacağım Aynı onun bana yaptığı gibi. Ve yatağıma gidip yattım.kendi kendime şarkı mırıldanmaya başladım.
Nobody's perfect
No no no no no no no no no no no no no no no no no
Nobody's perfecttttt.Ve türkçesini düşündüm.
Kimse kusursuz değildir Hayır Hayır Hayır Hayır Hayır Hayır Hayır Hayır Hayır Hayır kimse kusursuz değildir.
Sonra telefonumun çaldığını farkettim sizin de tahmin edebileceğiniz gibi arayan can idi telefonu açtım.
Katy:alo
Can:alo katy geldin mi?
Katy:gelmeyeceğim
Can:neden?
Katy:seni ilgilendirmez ,hem sen Bana söylememiştin. Değil mi
Can:tek amacın intikam değil mi ben seni orada öyle bıraktığım için gelmiyorsun.
Katy:ağzını topla
Can:hep böyle yapıyorsun katy anladın mı hep en büyük hobin değil mi sen acıyı hissetmiyorsun bu yüzden kimse hissetmiyor sanıyorsun .
Gözümden yaşlar süzülüyordu, Çünkü insanlar fiziksel acıyı hissetmiyorum diye kalben acıyı da hissetmiyorum sanıyorlardı ve bu beni çok üzüyordu.
Katy:can ben sadece fiziksel acıyı hissetmiyorum ama her lafında kalbim acıdı . hoşcakal...
Telefonu kapattım ve avazım çıktığı kadar bağırarak telefonu fırlattım ve kendi kendime bağrmaya başladım.
Katy:hayatımdan nefret ediyorum,vücudumdan nefret ediyorum
Dedim ve ağlamaya devam ediyordum .
Katy:insanları sevmiyorum ,yaşamayı sevmiyorum yaşamamın bir anlamı yok ölüm benim için daha iyi intihar etmek en iyisi midir? ama.... ama beni sevenler onlar ne olacak?......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSİZ
Science FictionAcıyı hissetmeyen bir vücut ,deneyler ve aşk,aşk? Bana çok yabancı bir kelime Biyolojik bir değişiklikle doğarak acıyı hissetmeyen bir kızın hikayesi .