aklından bile geçirme

122 6 0
                                    

Zaten eziyet edilmek için yaratılmış bir hissizim ben yaşamanın bir anlamı yok ama Jessie O bana çok değer veriyor Ben ölürsem O da ölür.ama Onunda hayatını mahfediyorum hayatını bana adamış. diye düşündüm ve artık Sonsuzluğa yürümeye başladım.Ama bu işi bu binada yapamazdım bu yüzden bir sürü ilaç alıp boş bir arsaya gitmeyi planladım. Jessie'nin yanına gittim ve

Katy :jessie beni hiç unutma tamam mı?

Jessie:neden tatlım

Katy:bilmeni istedim hani eğer olur da bana birşey olursa beni unutma .

Jessie:sana hiçbirşey olmasına izin. Vermem dedi.

Gülümsedim ve gidebileceğim boş bur arsa düşündüm.
Böyle bir yeri tanıyordum ve oraya yürümeye başladım bir süre sonra oraya vardım , Burası terk edilmiş bir binaydı . Yıkılmış Duvarlar, parçalanmış pencereler ve yıpranmış Fayanslar vardı .Kim bilir Burası benim gibi kaç kişinin ölmesini sağlamıştır? ilaçların paketlerini açtım hepsini önüme dizdim ve 'Merhaba ölüm' dedim. ilaçları aldım ağzıma atmak için hazırladım bir an arkamdan gelen sesten irkildim 'AKLINDAN BİLE GEÇİRME' diyordu bir ses , tanıdığım bir ses arkama döndüm.bu..... bu can.

Katy:can se.. Senin burada ne işin var .

Can:moralim bozuk olduğunda buraya gelirim asıl ,asıl senin ne işin var.

Katy:boşversene

dedim ve terk edilmiş binanın Çıkış kapısına doğru yürüdüm, yanımda İlaçları da almayı unutmadım Çünkü, bu işi bugün bitirmekte kadarlıydım ki can beni kolumdan tuttu.

Can:bunu yapmana izin vermeyeceğim.

Katy:senden izin almadım.

Can:bu izin vermediğim gerçeğini değiştirmiyor .

Katy:kolumu bırak.

Can:hayır

Katy:can sana kolumu bırak dedim .

Can:seni seni seviyorum katy

Dedi ve ilk kez karşımda hıçkırarak ağlıyordu .

Can:bunu yapma eğer sen gidersen ben de giderim . yapma lütfen.

Katy:can sus tek bir kelime daha etme.

Can:katy yemin ederim seni seviyorum şu soktuğumunun kalbi seni seviyor ,anlıyor musun, aklımı sikeyim ,sana ilk kez baktığım, seni ilk kez gördüğüm günü sikeyim, ama seni seviyorum bu aşka engel olamıyorum tamam mı.

Dedi ve ikimiz de ağlamaya başlamıştık ,ona sıkı sıkı sarıldım ve oda bana birkaç saniye sonra titreyen sesimle ona söyledim.

Katy:bende seni seviyorum....

Bedenlerimiz birbirinden ayrıldı,ona baktım sonra ben gülmeye başlayınca oda gülmeye başladı . sonra kahkaha atmaya başladık . kahkahamız dakikalar sürmüştü . kahkahamız bitince can bana baktı.

Can:sahile gidelim mi?

Katy:olur tamam

Dedim sahile yol aldık. Yanyana yürürken ellerimiz birbirine deydi ,can da elimi kavradı. Gülümsedim ve yürümeye o şekilde devam ettik artık düpedüz sevgiliydik onu bu kadar kolay affettiğime inanamıyordum .....

HİSSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin