Sabah uyandım ve odaya giren furkan'ı farkettim içeriye girdi hızlıca kapıyı kapatıp kilitledi.korkmuştum .
Katy:ne yapıyorsun sen!!
Furkan:korkma sadece seninle konuşmak istiyorum.
Katy:neden kapıyı kilitledin.
Furkan:ahh aklım zaten can evde değil.
Dedi ve kapının kilidini açtı.
Katy:benimle ne konuşacaksın?
Furkan:katy aslına bakarsan ben sana sanırım aşığım.
Katy:hadi canım! Aşk değildir yaa o aşk olsa duramazsın.
Dedim. evet, ciddi ortamlarda espiri yeteneğim gelişir.
Katy:nereme aşık oldun lan .
Furkan:gerçekten anlatmamı istiyor musun?
Katy:yani .
Furkan:gözlerin mesela ağlayınca yeşil oluyor,gülüşünü gördüğüm zaman uzun süre etkisinden çıkamıyorum,saçların sanki cennet kokuyor,tarzın ,kokun ve garip gelecek ama sende en sevdiğim şey duruşun çok şey yaşamış gibi dik duruyorsun ,omuzların geride ve sağlam duruyorsun.
Şaşırmıştım çünkü anlatırken gözleri dolmuştu,sesi titremişti aşıktı belli.
Katy:furkan biliyorsun ben can'a aşığım ve..
Furkan:katy sana yalvarırım eğer bana karşı birşey hissetmiyorsan senden sadece denemeni istiyorum, sadece denemeni.
Katy:bu olmaz furkan can ile aramız yeni düzeldi ve ben sana karşı bir şey hissetmiyorum.
Furkan:seni seviyorum.
Katy:yapma bunu furkan
Dedim furkan'ın gözlerinden yaşlar düşerken. Ya hepiniz 18 yıl beklediniz ruh ikizimi bulunca mı geldiniz .
Furkan:katy yalvarıyorum .
Katy:hayır furkan . üzgünüm.
Furkan:peki sadece bana bir kere sarılsan olur mu?
Dedi Allah'ım kıyamam ya .
Katy:evet tabii.
Dedim kalktım ve furkan'a sarıldım o da bana sarıldı kafasını boynuma gömdü,derin bir nefes aldı sanki saçlarımı koklar gibi. Ve daha çok ağlamaya,hıçkırmaya başladı.
Katy:furkan yapma ne olursun.
Furkan:sana olan sevgim hiç bitmeyecek ama sen eğer can ile mutlu olacaksan ol yeter ki sen mutlu ol benim mutluluğum önemsiz.
Katy:hayır saçmalama sana aşık değilim ama dost olarak seni çok seviyorum furkan.
Dedim ve zil çaldı can gelmişti ben gidip kapıyı açtım .
Katy:günaydın!!!!!
Can:günaydın sevgilim kahvaltılık bir şeyler aldım aç kalmayalım diye.
Katy:iyi yapmışsın .
Dedim ve Furkan'ın aşagı kata inme sesi geldi.
Furkan:günaydın .
Can:günaydın kanka gel bak üçümüz birlikte kahvaltı hazırlayalım .
Furkan:yok ben gideyim hem siz yeni sevgili oldunuz ben de aranıza girdim .
Can:yok kanka gel işte hem katy bana daha sevgilim demeyi bile öğrenemedi.
Dediğinde furkan buruk bir gülümsedi ve yanımıza geldi.birlikte kahvaltıyı hazırlamaya başladık.
Can:sevgilim sen kaşarlı patates yapsana.
Katy:yapsana derken?
Can:yaparmısın?
Katy:yaparım tabii
Dedim patatesleri,tavayı ve kaşarı çıkarttım.hepsini önüme dizdim ve yapmaya başladım .yaparken bir yandan da konuşuyorduk.
Sonra aklıma izlediğim video geldi beni annemdrn zorla almışlardı ve ben bu zamana kadar annem beni bıraktı diye onu bulmak istememiştim ama o beni bırakmamıştı.şimdiyse onu bulmak ve hayatıma onunla devam etmek istiyordum ve bunu can ile konuşacaktım.kahvaltıyı yemek için masaya oturduk.ben de derin bir nefes alıp,sertçe yutkundum.
Katy:can birşey söylemek istiyorum
Can:tabii sevgilim.
Katy:can ben annemi hiç görmedim.
Can:evet
Katy:yani beni annemden zorla almışlar.
Can:NEE!
Katy:evet,annem yalvarmış,ağlamış ama beni bırakmamışlar şimdi de ben annemi bulmak istiyorum.
Can:katy bunu yapamayacağımızı biliyorsun.
Katy:jessie annemle tanışıyormuş o bize biraz bilgi verebilir.
Can:katy anneni bulmanı çok isterim ama bunu yapabileceğine emin misin?
Katy:bunu bana mı soruyorsun?
Dediğimde burukça gülümsedi,
gamzesini yediğim.Can:peki sen nereye ben oraya meleğim.
Katy:ben bugün jessie'yi arayacağım ondan bilgi alırız.
Can:peki sen öyle diyorsan
.... Kısa bir bölümle merhabaa. Tamam kabul fazla kısa oldu amaaaa iki gün içinde bu kadar oluyor bu arada arkadaşlar hiç yorumum yok lütfen yorum yazın ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSİZ
Научная фантастикаAcıyı hissetmeyen bir vücut ,deneyler ve aşk,aşk? Bana çok yabancı bir kelime Biyolojik bir değişiklikle doğarak acıyı hissetmeyen bir kızın hikayesi .