Can'ın ağzından...
Ben de cafede 2 saat oturdum kahve falan içtim,tam kalkacakken katy'nin telefonunu masada unuttuğunu farkettim .ne yapsam götürsem mi? ,götüreyim ya yada oradaki görevliye mi bıraksam? Ama ya görevli telefonu çalarsa en iyisi ben götüreyim hem onu görmüş olurum ne diyorum ben yaa şu telefonu alıp götüreyim işte . diye düşünüp masadan kalktım telefonu da aldım daha sonra pansiyona gittim . ve görevli kadına katy'nin isim soyisimini söyledim ,odasının numarasını aldım ve 3.kattaki odasına çıktım. Yatakta bir.şişlik vardı.
Can:katy
hareket bile etmedi .
Can:katy
Bu sefer de ses gelmedi ve şüphelenip çarşafı kaldırdım katy yoktu . yastıklarda yapılmış şişlik vardı . uzaktan insan gibi gözüküyordu . ben de tekrar görevliye indim .
Can:katy hiç buraya geldi mi?
Görevli:hayır sabah dışarıya çıktı sonra gelmedi .
Ben de görevliye teşekkür edip katy'nin odasına çıktım . burada katy'yi bekleyeceğim yada evett buldum alex 'i arıyayım onun telefonundan telefonu açtım 102 yeni mesaj . yuhhhhh! Mesajlara baktım
Kimden:jessie
Kime:katyKaty hemen eve gelmelisin seni takip eden adamlar var .bak sen acıyı hissetmeyen bir kızsın .sen biyolojik olarak değişiksin lütfen geri dön .
Biyolojik olarak değişik mi? Demek ki benim canım acımaz dediği bu muydu ? Ama ayağı kırıldığında bana neden canım acıyor demişti ...
Kimden:daniel
Kime:katyKaty seni takip eden adamlar bizi de tehdit ediyor sana zarar verecekler .GERİ DÖN ....
Kimden:john
Kime:katyKaty tehlikedesin ne olursun geri dön :(
Kimden :alex
Kime:katyNaber kanka
Cevap vermiyorsun demek
Öyle olsun
Ben de senden özür dileyecektim.Ben de alex'i aradım
Can:alo
Alex:alo katy nerede
Can:bilmiyorum ben can katy acıyı hissetmiyor mu ?
Alex:ben bilmiyorum birkać kere benim biyolojim değişik filan dediği oldu ama . bilmiyorum be. De şüphelenmeye başlamıştım .
Can:katy galiba takip ediliyor yada kaçırıldı.
Alex:nasıl yaa nasıl yuh nasıl ?
Can:nasıl deyip durma
Dedim ve herşeyi anlattım alex de istanbulda olduğunu annesinin bakkala çıkmasına bile izin vermediğini söyledi ben de birşey demedim . telefonun çaldığını farkettim numara katy'nin telefonunda kayıtlı değildi .açtım ve bir anda bir adam konuşmaya başladı.
Bana söyledikleri şunlardı.
"Can ben jax katy'yi ben kaçırdım ama çok pişmanım onu yılanlı odaya koydum galiba yılanlardan birisi onu öldürdü ben çok üzgünüm onu ,onu öldürdüm " ben de sinirli bir şekilde cevap verdim . "neredesin sen " dedim o da adresi verdi. Hemen oraya gittim dolmuşa bindim şöför o kadar yavaş sürüyordu ki ben de tepkimi gösterdim "ya biraz hızlı gider misiniz ?""Kardeşim gidiyoruz işte"
Onun tepkisi beni sinir etmişti. Ben de onu sürücü koltuğundan iktirdim ve kendim oturdum dolmuşu adrese sürdüm . adrese yaklaşınca kalktım ve koşmaya başlamıştım en sonunda söylediği terk edilmiş binaya geldim binaya girdim jax ağlıyordu . katy nin nerede olduğunu sordum söylediği odaya gittiğimde katy hareketsiz yatıyordu ve etrafta dolaşan birsürü yılan vardı. Hızlıca yılanları aldırış etmeden katy'yi kucağıma aldım her yeri ısırılmıştı . odadan çıktım ve ,kapıyı kapattım . hemen aşağıya indim . katy'yi taksi ile hastahaneye götürdüm . doktora durumu anlattım. Hemen acile aldılar ve uzun bekleyiş başladı etrafa katy'nin yakınları da gelmişti ,umarım katy iyileşir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSİZ
Science FictionAcıyı hissetmeyen bir vücut ,deneyler ve aşk,aşk? Bana çok yabancı bir kelime Biyolojik bir değişiklikle doğarak acıyı hissetmeyen bir kızın hikayesi .