Sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım ve telefonumun çaldığını farkettim telefonuma gittim arayan, konkommmm yani alex'di
Alex:ohaaaa kanka mesajını yeni gördüm yuh lan nasıl bir şans sendeki hayvan bugün hemen alışverişe çıkıyoruz. Kadbdn alışveriş merkezine gel
Katy:tamam kanka anlatçak o kadar çok şey varki.
Dedim ve Telefonu kapattım kıyafetlerimi bulmak için dolaba doğru ilerledim . pembe tayt ve beyaz bol tişört giydim . sonuçta alışverişe gidiyoruz Yani rahat bir şeyler giymem lazım. Alex annesinin arabasını almıştı , o kadar poşeti elimizde taşımak zorunda olmamız beni çok sevindirmişti. Alışveriş merkezinden bir sürü Kıyafet satın aldık ayakkabı ,çanta tişört...vb.
Alex:biraz yürüyelim mi çantaları arabada bırakalım.
Katy:olur
Dedim ve yürümeye başladık bir ara sokaktaydık Bir yerden Bağırış sesleri gelince o yere yöneldik alex beni Gitmemem konusunda uyarıyordu fakat onu dinlemiyordum. daha tenha olan seslerin geldiği ara sokağa ilerledim gördüğüm şey karşısında şok geçirdim. 3-4 genç erkek bir köpeği dövüyordu köpek ise yıpranmıştı ve ölmek üzeriydi .
Alex:kanka bunlar bizi de döver gidelim biz en iyisi .
Katy:hayır ya o köpeği öyle bırakamam
Alex:ama katy...
Katy:bobbie 'yi düşün alex ona bunun yapılmasını ister miydin?
Alex:üff tamam hadi gidelim .
Dedi ve oraya gittik.
Katy:durun yaa ne yapıyorsunuz siz öldüreceksiniz hayvanı.
Aralarından bir tanesi yapmacık bir şekilde güldü "sen çok mu iyi kalplisin bakalım" ben de sinirlere hakim olamadan yerdeki şişeyi aldm ve kafasına geçirdim.sonra onlar da bana saldırdı yani saldırdı derken üzerime yürümeye başladılar.ve ben de korkmaya başladım .
Katy:gelmeyin uzak durun yoksa sizi de döverim uzak durun
Diyordum adımlarımı geri geri sürerken. Hepsi kötü kötü kelimeler söylüyordu "korktun mu?" "şimdi ne yapacaksın" gibi kelimeler söylüyorlardı .yerdeki şişe camını aldı kolumu tuttu ve gittikçe yaklaştırdı alex'i de tutuyorlardı . bir süre sonra cam parçasını derimle birleştirdi uzun bir çizik attı tepki vermediğimi farkedince şaşırdığını anlamıştım sadece kendimi kurtarmaya çalışıyordum ama alex o benim gibi değildi o acıyı hissediyordu ve şuan ona arkam dönük olduğu için alex'e ne yaptıklarını göremiyordum.ama bağırıyordu ve hatta ağlıyıyordu onun ağlamasına dayanamadım ve ben de ağlamaya başladım.
Katy:yalvarırım arkadaşımı bırakın onun bir suçu yok.
Dedim ve koluma attıkları 2. Çiziği gördüm zar zor alex'e döndüm onun da kolunu çiziyorlardı. O sırada arkadan tanımadığım bir ses geldi."durun ne yapıyorsunuz". Sesi duyunca durdular sesin geldiği yöne döndüm kimdi bu tipi çok tanıdık geliyordu ama çıkaramamıştım hee hatırladım bu furkan, hani bizi veterinere götüren çocuk.önce hepsine bir yumruk attı . biraz sövdü sonra da yanımıza geldi yaralarımızı farketti.
Furkan:can'ın evine gidelim.
Katy:olur sana anlattı herhalde.
Dedim sevgili olmamızdan bahsediyordum . ama sanki kötü bir şeymiş gibi bir an yüzü asıldı sonra da 'anlattı' dedi. Ve can'ın evine yol aldık. Eve varana kadar kollarımız kanadı benim kolum fazla kanamıyordu ama alex berbet haldeydi durdum ve alex'i kaldırıma oturttum .
Katy:kolu çok kanıyor bir şey sarmalıyız.
Furkan :bence de
Dedi ve beyaz tişörtünü çıkarttı . ben de tişörtü aldım ve alex'in koluna sardım .köpeği de kucağıma aldım ve can 'ın evine gittik can beni öyle görünce çok sinirlendi köpeğe birkaç parça et ve su verdi . mutfak dolabından batikon ve sargı bezi aldı ilacı nazikçe sürüp sargı bezini sardı benim onu bu kadar meraklandırmış olmam gülümsetti.
Katy:korktun mu?
Can:tabii ya sana bişey olsaydı.
Katy:durumumu ve değişik olduğumu biliyorsun
Can:ama ölümsüz değilsin .
Alex:ayy pardon bölüyorum ama farkettiyseniz benim kolum daha çok kanıyor!
Alex haklıydı yanına gittim tişörtü kolundan çıkarttım ve ilaç sürüp sargı bezini bağladım .
Katy:geçmiş olsun kanka
Alex:saol
Katy:bizde artık eve gidelim
Furkan:köpek ona kim bakacak
Katy:ben maalesef bakamam can sebebini biliyor
Alex:zaten ben kendimi bobbie den sonra yeni toparladım.
Furkan:ben de zaten sabah 07:00 dan akşam 12:00 'a kadar cafede garsonum .
Sonra hepimiz can'a baktık . can da 'hayır' anlamında kafasını salladı,ben 'olur olur' der gibi kafamı salladım , furkan da 'kaçışın yok can' der gibi kafasını salladı. Ya bir dakika şu kafalarımızı bir rahat bırakalım.
Katy:can lütfen .
Dedim ve köpeği kucağıma aldım ki can köpeğin şirinliğine dayanamasın .köpek can'a öyle bir baktı ki benim içim acıdı bee .
Can:üff tamam tamam ..
Ben de köpeği bırakıp can'a sarıldım .
Katy:yaşasssınn...
Köpeği evde bıraktık can'a gitmemiz gerektiğini söyledim ve birbirimize vedalaşmak amaçlı sarıldık . ama furkan bana öyle bir içten sarılmıştı ki bir sorun olduğunu düşündüm.kapıdan çıktık ve evimize gittik saat 09:00 olmuştu ben de yattım.
______*______*_______
Sabah uyandım ve başımın aşırı derece döndüğünü farkettim anladım ki beni deney yapmak için uyutmak amaçlı iğne vurmuşlardı.
Katy:daniel bunu istemiyorum .
Daniel:iyiliğin için katy
Dedi gözlerim karardı ,başım döndü ve yaralı uyanacağım bir uykuya daldım.
_______*_______*________
Uyandığımda vücudumu kontrol ettim hiç bir yerimde yara yoktu .daniel' a deneyi nereye yaptıklarını sordum . o ise yapmadıklarını söyledi . sevinmiştim aslında acaba ... Vazgeç... Ne saçmalıyorum ben onlar asla vazgeçmez . jessie yanıma geldi yaklaştı ve konuştu .
Jessie:vazgeçmeyi düşünüyorlar.
Ne vazgeçmek mi bir an gülümsemeye başladım sonra jessie 'ye neden vazgeçmeyi düşündüklerini sordum.
Jessie:zaten günlük hayatında normal bir insanın acı yaşayabileceği çok şey oluyor birde onların canını acıtacak şeyler yapması onlara çok saçma geliyor.
O kadar sevinmiştim ki neredeyse ağlayacaktım . ama ağlamadım ,aksine gülümsedim jessie'ye sarıldım.
Yani artık deneysiz bir hayatım olacak yarasız ,mutlu .... Ve bu az olur .dedim olanları telefonda can'a anlattım o da çok sevindi. Sonra evde deneysiz bir hayat nasıl olur diye hayeller kurmaya başladım.Arkideşler biliyorum biliyorum bu bölüm biraz boş oldu ama aklımda delicesine planlar var hsbsbssns.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSİZ
Science FictionAcıyı hissetmeyen bir vücut ,deneyler ve aşk,aşk? Bana çok yabancı bir kelime Biyolojik bir değişiklikle doğarak acıyı hissetmeyen bir kızın hikayesi .