seni seviyorum?

175 8 2
                                    

Düşüncelerime engel olamazken hemşirenin içeriye girdiğini farkettim bana taburcu olabileceğimi söyledi serumları çıkarttı yılanlar kolumu bir kere,bacağımı da iki kere ısırmış .ısırılan kısımlarda bandaj vardı ,bandajları çıkratmamam gerekiyormuş. Ben de kalktım bastane kıyafetlerimi değiştirmem gerektiği için can'dan dışarıya çıkmasını istedim o da çıktı kıyafet olarak siyah dar paça pantolon,ve düz ,beyaz, yarım, bol bir üst giydim .yatağın yanındaki küçük aynayı alıp tipime baktım ki bakmaz olaydım,makyajım akmış, saçım dağılmış, gözlerim kızarmış.hastahane odasındaki tuvalete gittim yüzümden akmış makyajları yıkadım ,saçımı taradım ve hastahane odasından dışarıya çıktım . daniel,john ,jessie ve can beni dışarıda bekliyordu .

Daniel:hadi evimize gidelim katy

Katy:daniel seninle gelmeyi düşünmüyorum .

Daniel:katy saçmalama ve lütfen arabaya bin

Katy:daniel gelmek istemiyorum .

Dediğim anda daniel beni kolumdan tutup çekti ve arabaya bindirdi .

Can:ona bu şekilde davranmaya hakkın yok

Daniel :bak bak sen şu küçük beye

Can:katy benim arkadaşım ve onu kolay kolay bırakmıyacağım

Daniel:bak o bu yaşına kadar bizdeydi ve bundan sonra da bizde olacak

Can:onu rahat bırak yoksa

Daniel:yoksa ne olur

Can bunu sen istedin bakışı atıp daniel'a yumruk attı ve daniel bir süredir bana kötü davranıyordu ama ne sorunları var bilmiyordum buna izin veremezdim arabadan çıktım ve jessie ile birlikte onları ayırmaya gittim.ben can'ı jessie de daniel'ı tuttuk.

Katy:duruun! Tamam daniel seninle geleceğim . ama can ile konuşmak istiyorum.

Can'ı hastahanenin arka kapısına çektim .

Katy:can lütfen beni koruma

Can:katy ben... ben özür dilerim .

Katy:sorun değil ama neden bunu yaptığını merak ediyorum can

Can:katy ben şey sanırım yani şey ben seni

Katy:geveleyip durma can söyle hadi.

Can:katy ben sana aşığım ...

Yuh ,çüş,deve ,ayı,inek,sinek,panda yani şimdi bu taştan gelme meteor benden mi hoşlanıyor.ne diyeceğim şimdi ....

Katy:cana ben bunu düşünmeliyim yani bildiğin gibi ben hissizim ve kim bir hissiz ile sevgili olmak ister ki.

Diyi eveleyip,gevelerken jessie beni çağırmak için çağırdı ona "bir saniye" gibi bir işaret yaptım ve telefonumu can'a verdim .

Katy:numaranı yazarmısın ben kaybettim haberleşiriz.

Can:tamam

Dedi ve numarasını yazıp kaydetti ben de onunla vedalaşıp jessie 'nin yanına gittim arabaya binip eve yol aldık .

Arkadaşlar çabuk ilerledi olaylar gibi yorumlar yapmayın lütfen çünkü bu kitap can ile katy 'nin aşkını anlatan bir kitap değil unutmayn

HİSSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin