Acizsin

5.1K 197 21
                                    

**Zeynep**

Kaç gündür bu otel odasındayım bilmiyorum. Kafam allak bullak. Bir şeyler düşünüyorum,kafamda tasarlayıp oluşturuyorum ama olmuyor. O lanet gün aklıma geldikçe deliriyorum. Hani derler ya "intikam almak için insanlardan biraz uzaklaşmak gerek" diye ben de uzaklaştım. Bu odadan dışarıya çıkmıyorum.

O gün evden çıktıntan sonra Meleği babamgile bırakıp hemen çıktım. Yine ve yine sokaklardaydım. Ama bu sefer ki önceki kadar koymamıştı

Gecenin karanlığında kahvemi içerken telefonum çaldı. Baktım Ozan arıyor

Z. Ne var Ozan

O. Naber

Z. İyidir sen

Off. Fazla gıcık

O. İyi işte biyerlere gidelim mi diyecektim

Z. Yok ya sen takıl

O. Hadı ama Zeynep

Z. İstemiyorum zorlama

Telefonu kapatıp koltuğa fırlattım. Kalkıp pencerenin yanına gittim. Dışarıyı izlemeye başladım.

Uyku yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uyku yok

Huzur yok

Mutluluk onu bile unuttum. Ben böyle değildim. Gezip tozar eğlenirdim. Peki ya şimdi. İntikam hırs kötülük kin öfke her şey bende.

Ben böyle değildim. Beni böyle yapanlardan tek tek intikamımı alacağım. Yemin ederim ki alacağım.

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

Sabah her zaman ki gibi baş ağrısıyla uyandım. Tabi ağrır. Akşam o kadar düşünceler içinde boğulursan Yataktan kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp odaya geldim. Dolaptan kıyafetlerimi secip giyindim. İlk önce babama gitmeliyim.

Çünkü herşey ona bağlı. Bu intikamım da en çok ona ihtiyacım var

Hazırlanıp odadan çıktım. Resepsiona anahtarı verip otelden çıktım.

Telefonu çıkarıp babamı aradım açmadı. Off bir günde bir lazım olduğunda aç şu lanet telefonunu.

Tekrar aradım kapalı. Sinyal sesini bekledim. Çalınca hemen konuşmaya başladım.

"Beni ara. Her şeyi geride bıraktım. Seninleyim."

İntikam için tükürdüğümü yaladım ya. Diyecek bir şeyim yok artık.

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

**Kerem**

Siyah BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin