Basit Cümle

4.2K 199 11
                                    

**Zeynep**

Sabah yine ve yine huzursuzlukla uyandım. 1 haftadır böyleyim. Neden bilmiyorum. Yanımda Kerem yok diye mi. Yoksa bu lanet yere geri döndüm diyemi bilinmez

Yataktan sürünerek kalktım. Yerdeki ayıcıklı terliğimi giyerken gözüm aynaya takıldı.

Bu ben miyim. Bu gerçekten ben miyim. Omuzları çökmüş yüzü porsumuş yıkık dökük bir Zeynep var.

Dikleştim. Aynada kendime tekrar baktım kahkahamı salıverdim.

Sinirlerim bozuldu. Olup olmadık ota boka gülüyorum.

Şu halime bak. Tavşanlı pjama nedir ya. Akşam hangi kafayla giymişsem.

Kafamı iki yana sallayıp banyoya girdim. Yine aynayla karşılaştım.

Bu sefer bakmayıp elimi yüzümü yıkadım.

Aklıma Kerem geldi. 1 haftadır hiç aramadı. Görmedim de. Beyfendi kendi evini döşemekle meşgul beni niye arasın.

1 hafta ya 1 hafta insan hiç arayıp sormaz mı.

Ama ben sana sorarım

Banyodan çıktım. Telefonuma mesaj geldi. Bir umut alıp baktım.

Vallahi Keremden

#aşağıdayım in#

Bu mu. Bu mu. Mal herif. Öküz hayvan dana.

İnmiyorum. Ya da iniyorum.

Odadan çıktım. Aşağıya indim. Ahmet sayer Sevim Sayer ve öküz salonda.

Millet bana bakıp üzerimi süzdüler.

Siktir!!! Bu pjamalarla mı. Allahım

Z. Şeyy merhaba. Hoşgeldiniz

+hoşbulduk

Hızla banyoya gectim. Kereme öküz derken ben önde gideniyim. Şu hale bak ya. Böyle çıkılır mı. Hep Keremin suçu.

Toparlanıp kapıdan çıkarken daha ne olduğunu anlamadan dudaklarımdaki baskıyla duvara yaslandım. Tahmin edin kim. Zor değil.

Kerem.

Karşılık vermeden öylece öpüşünün tadını çıkarırken dudağımdaki acıyla inledim

K. Karşılık ver yoksa daha beter acıtırım.

Tekrar yapıştı. Ben onun alt dudağını ısırıp karşılık vermeye başladım. Sert öpüşleri yumuşasa da o acı hala dudağımda.

Kollarımı boynuna sardım. Elleri kalçamı buldu. Okşayıp sıkarken kendimi ona bastırdım. Öpüşleri sertleşip kucağına aldı. Lavobo tezgahına oturtup üzerimdeki pjamayı çıkardı. Ne yapıyor ya bu. Delirdi mi.

Kalçalarımdan tutup kendine bastırdı. Ağzımızdan boğuk bir inleme çıktı.

K. Özledim

Deyip boynuma indi

Z. 1 haftadır nerdeydin

Derin öpücükler kondurup geri çekildi

K. İşlerim vardı

Z. Aman ne güzel

K. Şştt şimdi anı bozma 10 dakikamız var.

Daha ne olduğunu anlamadan dudaklarıma kapandı. Elleri çıplak göğüsümü buldu. Öpmüyor resmen emip ısırıyor.

Göğüsümdeki elleri kalçama götürdü. Sıkıp okşarken ellerim gömleğine gitti. Tek tek çözüp fırlattım. Çıplak vücuduna dokundukça delirdiğini bildiğim için her tarafını okşamaya başladım. Boğazından hırıltılar çıkarmasına neden oldum.

Siyah BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin