Hata

4.7K 220 14
                                    

Ben geldiiiimmYeni bölüm ile geldim. Umarım begenirsiniz. Vote ve yorum yapmayı unutmayın!!!

İYİ OKUMALAR...

**Zeynep**

Odamda oturmuş saatlerdir gelecek olan türk ortaklarını bekliyoruz. Şu iki gündür çok sıkı çalışıyor düzenli olmaya çabalıyoruz.

Kerem bir yandan ben bir yandan eksikler tamamlanıp toplantıda sunulmasını bekliyoruz.

Kapım caldı

Z. Gell!

Yine elleri dosyalarla dolu sekreter girdi.

+Zeynep hanım Kerem bey gönderdi bu dosyaları, hemen imzalayıp götüreceğim.

Masaya koydu. Tek tek baktım. Keremin işi başından aşkın galiba. Yoksa o getirirdi bu dosyaları.

Tek tek okuyup imzaladım.

Z. Alabilirsin. İşin bitince bana sert bir kahve getir

+Peki efendim.

Odadan çıkarken arkama yaslandım. Öğleden sonra 3 te toplantı var ve olumlu bir sonuç alırız umarım.

Kapım çaldı sekreter elinde kahveyle yanıma geldi.

Z. Sağol

+Afiyet olsun

Deyip çıktı. Kahvemden bir yudum aldım. Telefonum çaldı baktım Yağmur.

Kusura bakma Yağmur seni dinleyemem. Zaten yoruldum.

Kapı açıldı gelen Kerem. Bu adamın kapı çalma âdeti yok mu?

K. Naber

Z. İyi işte sen

K. Ben de iyi. Öğle yemeğine çikalım mı

Z. Bilmem ki.

K. Hadi gel hem hava almış oluruz. Kaç gündür bıktım

Doğru aslında. Yerimden kalktım masadan çantamı alıp kapıya yürüdüm. Birlikte odadan çıktık. Kerem elini belime koydu. Bu yaptığına irkilsem de ses cıkarmadım. Fazla kurcalamadan asansöre bindik.

***********

K. Ne yersin

Z. Aslında pek iştahım yok bir salata alıyım

K. Salata mı. Zeynep doğru düzgün bişey söyle.

Z. Gerçekten yok

K. Peki

Deyip garsona siparişleri verirken kafamı manzaradan tarafa çevirdim. Çok şık olmasada manzaradan kurtarıyor.

Bugün üzerimde bir kırgınlık var. Hasta mı olacağım. İçim daralıyor. Nefes alışlarım arada titreyerek çıkıyor.

Tabi öyle olur. Dert üzerine dert. Olay üzerine olay.

K. Zeyneeeeppp!

Yerimden sıçradım

K. Nerelere daldın sen. Bak salatan da geldi.

Z. Pardon ya dalmışım

Endişeyle yüzüme baktı.

Siyah BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin