Bugün güne daha mutlu daha huzurlu uyandım. 2 gün öncesini unutmuş haldeyim. En azından "gibi" yapıyorum.Unutmuş gibi!
Yanımda Kerem. Bebeğimin babası tek dayanağım hayatımda kalan tek insan.
Şöyle düşünüyorumda ben Keremsiz yapamam. Ne olursa olsun yapamam. Alıştım birkere. Varlığına sesine en çokta kokusuna.
Yanımda uyuyan Kereme doğru yaklaşıp burnumu ensesine yasladım. Kokusunu içime çektim.
Ensesinden öpüp sarıldım.
Z. Keremm uyan hadi.
Çıplak sırtındaki elimi tutup öpücük kondurdu.
K. Günaydın güzelim
Z. Günaydın canım
Dememle benden tarafa döndü. Ensemden tutup dudaklarıma öpücük kondurdu. Çenemi ısırdı
Z. Ahh acıdı öküz
Belimden tutup üzerine çıkarttı. Kasıklarına oturdum.
K. Tehlikedesin bebeğim haberin olsun
Omuz silkip yanağından öptüm. Elleri rahat durmayıp çıplak bacaklarımda geziyordu.
Z. Ben severim tehlikeleri. Öyle olmasam 2 gün öncekini yaşamazdık ikimizde
K. Hmm demek öyle
Z. Öyle
Dememle belimden tutup yan tarafa fırlatırcasına yatırdı üzerime çıkıp bacak arama yerlesti
Z. Ahhh hayvan hamileyim ben yavaş olsana
K. Sende bu kadar cadoloz olma
Z. Sensin o. Çocuğunu taşıyorum bee senin az saygılı davran.
K. Peki Zeynep hanım o zamaaan benimle sevişir misiniz
Hemen elimle ağzını kapattım
Z. Pisleşme. Hem olmaz hamileyim
Dememi dinlemeden boynuma gömdü başını derin bîr nefes aldı. Sonra öpmeye başladı. O öptükçe ben kendimden geçiyordum.
Elleri rahat durmayıp göğüslerime çıkınca küçük bir inleme kaçtı ağzımdan. Bu onu daha da gaza getirirken zorla geri çekilip dudaklarımdan öptü.
K. Seni özledim.
Z. Bende seni özledim ama olmaz. Doktordan Tam bir bilgi aldıktan sonra hasret gideririz.
K. Elimden kurtulamazsın ama
Z. O zaman gelsin bakarız
Karnımdan öptü. Başını göğsüme koydu. Çıplak karnımı okşadı.