**Zeynep**
Yapmadığım bir olayı üstlenmek mi daha kötü yoksa kendini ifade edememek mi. Şuan ben ne kendimi ifade edebiliyorum ne de derdimi anlatabiliyorum.
Haklı olduğum halde neden ben ağlayıp kendimi suçluyorum.
Ağlıyorum evet. Ne yapabilirim elimden bir şey gelmiyor inandıramıyorum da.
Şuan Melisi odaya aldılar. Doktorlar başında. Keremse koridorda dört dolanıyor. Ben mi?
Ben koltuğa oturmuş deli gibi ağlıyorum. Ya bebeğe bir şey olursa. Ya da Melise. Gözümün önünden gitmiyor o düşüşü.
K. Bak bana!!!
Demesiyle kafamı daha da eğdim. Çenemden tutup kaldırdı.
K. Ağla az daha ağla. Eğer onlara bir şey olsun ağlamaktan beter edeceğim seni anladın mı!!!
Elini itip ayağa kalktım.
Z. Kerem y-yemin ederim b-ben yapmadım. Bilerek attı kendini. Dokunmadım bile
Kolumu tutup sarstı. Daha çok ağlamaya başladım.
Z. Birak b-beni a-cıtıyosun
K. Kes lan!!! Bu yalana kendin inanıyor musun haa!!! Söylee!!!
Z. Kerem ben-
Doktorun çıkmasıyla beni itip yanına gitti. Hemen toparlanıp yanlarına gittim. Allahım onlara birşey olmasın.
K. Melis nasıl. Durumları ne. (Yabancı dil bilmeyen yazarınız sizlere varsayım yaptırıyor. Öyle konuştular sayın :D )
D. Melis hanımın kolunda düşmeden dolayı bir kaç yerinde kırıktan başka birşeyi yok. Şuan iyi. Uyuyor
Allahım şükür
K. Peki ya bebek.
D. Bebek mi. Ne bebeği.
Nee!!!
K. Bebek diyorum. Karım hamile o nasıl iyi mi.
D. Beyfendi biz yaptığımız testlerde hamile olduğuna rastlamadık. Düşük oldu desek o da olmaz anlardık.
Nasıl yaa!!! Hamile değil miydi?
K. Hayır hamileydi. 1 aylık hemde.
Derken yanımıza iki hemşire geldi.
H. Hocam içerideki hasta 1 hafta önce kürtaj yaptırmış. Vereceğimiz ilaçların yan etkileri olur mu?
Nee!!! Kürtaj mı.
K. Bidakika k-kürtaj mı.
D. Şimdi anlaşıldı. Evet beyfendi eşiniz 1 hafta önce kürtaj yaptırmış.
Şuan beynim allak bullak oldu. Bir tarafım Melise kızarken diğer tarafımın öfkesi Kereme yöneliyor.
K. Allah kahretsin. Nasıl yapar bunu ha. Nasıl!!!
Doktor hızla yanımızdan gitti. Kereme döndüm. Yüzüne en sert tokatımı attım.
Z. Senden nefret ediyorum!!!. Gör bak bizi nasıl bir oyuna getirdi. Senden tiksiniyorum. Allah ikinizinde belasını versin!!!
Hızla hastaneden çıktım. Allahın belaları. Lanet olsun. Bunlarla tanıştığım güne.
**********
Nasıl olur lan bunu nasıl yapar. O kadar tembih ettiğime rağmen nasıl bebeği aldırır. Kahretsin!!!
Odada dolanıyorum bu sürtüğün uyanmasıni bekliyorum. Lanet olsun. Zeynebi dinlemeliydim. Oyuna getirdi bu sürtük.