Odanın içinde duvara sinmiş bir adam oturuyordu. Mina konuşmaya devam etti.
"Bu Semih fregoli sendromu hastası etrafındaki birçok insanın tek bir insan olduğunu düşünüyor. Beş kez intihar etmeye çalıştı. "
Cam bölmeden uzak durduğumu görünce " Camlar filtreli bizi göremezler. " dedi.
İlerlemeye devam etti . Odada yatağın üzerinde bir kız oturuyordu .Kız güzeldi , saçları uzun ama bakımsızdı. Gözlerinin altı mosmordu .
" Bu Bahar ağır distimi hastası. Karamsarlığın resmen somut hali ."
Eliyle odanın içindeki hoparlörleri göstererek devam etti.
" Eğer hastalarla konuşmak istersek bu tuşa basmamız yeterli. "
Tuşa basarak konuşmaya devam etti . Bu sefer konuştuğu ben değildim.
" Bahar canım ? "
Bahar kafasını kaldırmaya bile tenezzül etmeyince Mina iç çekti.
" Tedavisine olumlu tepki vereceğine durumu günden güne kötüleşiyor. "
Mina dolu gözlerle ilerlemeye devam etti .
İçimdeki öfkenin sahibi Oktay mıydı? yoksa gerçekten ben mi bu kadar sinirlenmiştim ?
Camın önüne gelince gözlerime inanamadım. En fazla yirmisinde olan bir adam oturuyordu sandalyede. Saçları kazık ve kaşları , dudağı piercinglerle doluydu.
Bu sefer camdan uzak duran Minaydı.
" Peki bu kim ? "
Masanın üzerinde duran dosyayı bana uzattı . İlk sayfasını açtım.
Demir Volkan
Windego hastası
Yaş : 23Sayfayı çevirdim . Fotoğraflar vardı. Kan gölünün ortasında bir ceset duruyordu. Elbiseleri yırtılmıştı .
Polis sarı şerit çekmişti. Anlam çıkaramadım.Dosyayı Minaya verdim.
" Windego derken ? "
Yüzünü buruşturdu.
" Windego hastalığı önünde ne kadar kaynak olursa olsun insan etine aç olmaktır. Resimleri inceledin mi ? "
Ne !?
İnsan eti ?!
" Ciddi misin ? O fotoğraflardaki cesetler ? "
" Demir önce kızları ayartıp onları yemeye çalışmış. Burada da zaten polis denetiminde tutuluyor. "
Yamyamlık.Belkide Oktaya sükretmeliyim.Daha fazla burada duramazdım. Diğer cam bölmeye gittik.
Oda boştu.
"Bu odada Işıl kalıyordu. "
" -du derken ? "
" Işıl bir hafta önce intihar etti. Yemek tepsisiyle bileklerini kesmiş. "
Odanın içinde bir masa duruyordu. Masanın üzerinde deri bir defter vardı.
" Işıl Baharın yakın arkadaşıydı. Işıl dissosiyatif kimlik bozukluğu hastasıydı. "
Kan beynime sıçradı. Hareketlendiğimi gören Mina bana döndü.
"Biliyor musun o hastalığı ? "" Meraklıyımda öyle şeylere ..."
" Işılın beş kimliği vardı . Sakinleştiriciler etkisini göstermiyordu. "
Oktaydan beş tane mi ??
Çıkış kapısına doğru yöneldik. Şifreyi girip kapıdan çıkmaya hazırken aklıma bir fikir geldi.
" Mina hastalar çıkış yapabiliyorlar mı ?"
" Yanlarında bir gözetmen olması lazım , noldu ki ? "
" Baharla konuşmak istedim belki kumsala filan gideriz diye düşündüm."
" Aslında Baharın tedavisinide olumlu etkiliyebilir. Ben çıkış izni alıp geliyorum ."
Baharın Işılla nasıl anlaştığını merak ediyorum .Belki banada faydası olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf Adam
Teen FictionKişiliklerim birbirleriyle yaşamayı öğrendi , gidecek bir bedenleri olmadığını anladı en sonunda ...