71 5 0
                                    

Uyandım. Mina denen kızın evindeydim. Bu gece Oktay sahalara dönüyordu. Vücudumuz halsiz kalacak ama olsun değer.

Ayağa kalktım. Kapıyı zorladım. Kitli !! Ne şaşırtıcı. Buradan çıkmak istiyorsam çıkacaktım.

Etrafa bakındım. Küçük bir eyfel kulesi vardı. Demirden yapılmıştı. Kapı kilidine bütün gücümle vurdum.Kulp kırılıp gürültülü  bir  şekilde yere düştü.

Mina Kahveci

Gürültüyle uyandım. Odadaydım. Rüzgar herhalde bir şeyler kırmıştı. Odadan çıkıp aşağı kata inmiştim. Rüzgar seri hareketlerle eşyaları karıştırıyordu.

"Rüzgar !?"

Kafasını kaldırıp bana baktı. Yüzü ifadesizliğini koruyordu.

" Dış kapının anahtarları nerede ? "

"Neden sordun ? "

Hemen önümde belirdi. Boğazıma yapıştı.

"ANAHTARLAR NEREDE ?!! " diye hiddetle bağırdı.

Zor yutkundum. Canım yanıyordu. Elimle mutfak masasını işaret ettim.

Tek bir hamleyle beni duvara çarptı. Ciğerlerimdeki bütün hava boşalmıştı. O sinirle ağlamaya başladım.

Rüzgar sertçe kapıyı çarpıp dışarı çıktı. Rüzgara ne olmuştu?

Tamam tepkim fazlaydı. Ama bu acayip eğlendiğim gerçeğini değiştirmezdi. Yüzündeki o ifade . Baya zevk vermişti.

Soğuk hava titrememe sebep oldu. Bu gece özgürdüm.Koşmaya başladım.

Binanın önüne geldiğimde yavaşladım. Nefes alışverişlerimi düzene sokmaya çalıştım.

Müzik sesi çok yüksekti. Kapıyı çaldım. Hemen açtılar.

İçeri sigara dumanından boğuktu. Sarhoş bedenler bir bütün olmuş dans etmeye çalışıyorlardı.

Kenardaki koltuğa oturup bir sigara yaktım. Saçma olan şey rüzgar sigara içmezdi.
Ne ironi ama !

İki kız bana yanaşınca elimle gitmeleri için işaret yaptım. Bu gecenin sahibi bendim. Kararları ben verirdim. Ayağa kalktım. Piste çıktım. Dansta partnerleri değiştirmemiz gerekiyordu. Sarhoş birini bulup dans etmeye başladım. Sağ tarafımızda klas bir takım elbise giymiş morukla güzel bir sürtük dans ediyordu. Gözüme onları kestirdim. Etraflarında korumalar vardı. Dişlerimi göstererek güldüm.

Adamı itip kızı kollarıma aldım. Kalabalığın içine daldım. Moruğu sinirlendirmiştim galiba. İki el silah sesi duyuldu. Kızı kendime çekip öpmeye başladım. Bunu niye yaptım cidden bilmiyorum. Kız bütün gücüyle beni itip moruğa doğru koşmaya başladı. Adam sinirden kıpkırmızı olmuştu.

" Bu ne cüret !? Sen kimsin lan?"

Kahkahayla gülmeye başladım. Güneş gözlüğü takması saçmaydı.

" Oktay !?"

Gülmeyi kesip hesap sorarcasına moruğa baktım. Gözlüğü çıkardı. Siktir !!

Orhan mı ?

İki yıl önce  tanışmıştık. Kumarda iyiydi. Baya iyi para kazanıyorduk. Bunun bir kız kardeşi vardı. Güzel kızdı. Kıza içirip kasaların şifresini öğrenmiştim. Tabi kızın bana aşık olduğu öğrenmem oradan topuklamama neden olmuştu. Paraları çalıp iki hafta yurt dışına çıkmıştım. Bu itten kurtulduğumu düşünüyordum.

Yutkundum. Kaçmam lazımdı. Erkekliğin yarısı kaçmaktı.

" Vay be oktay ! Sen böyle şekilde yakalanacak adam mıydın ? "

Geriye doğru bir adam attım. Etrafdakilerde kıpırdandı.

" Bu sefer olmaz Oktay bey ! Çekirge bir sıçrar , iki sıçrar da üç olmaz be dostum !"

Eliyle beni göstermesiyle adamları kollarıma yapıştı. Orhan barın sahibine bir şeyler söyledi. Adamda kafasıyla onayladı.

~

Barın üst katındaki odadaydık. Sandalyede oturmuş bekliyordum. Kapının önünde iki tane çam yarması konuşuyordu.

İçeri Orhan girince sustular. Yanında da  bardaki kız vardı. Kıza göz kırptım . Kız yüzünü buruşturdu.

" Senin gay olduğunu öğrenince Nur delirdi. Kız kardeşim gözlerimin önünde eridi. Şuan tedavi görüyor. "

" İyi ait olduğu yerdeymiş . "

Aniden önümde durdu. Elleriyle yakamı  kavradı. Tükürürcesine

" Gece uzun , iki yıl az değil özledim seni ! Hasret gidereceğiz. "

Tuhaf AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin