Merhaba ben Rüzgar Tunç. Size içimdekilerini anlatacağım biliyorum eğer anlatmazsam bende hasar bırakacak .Büyük bir hasar . Her şey beş yıl önce başladı . Her şey derken Oktayla tanışmam. Ben ne kadar pasif içime kapanıksam , Oktay o kadar sert. Oktayın tek anladığı iletişim yolu: kavga.
Şuan ilk defa Oktayı gün yüzüne çıkaracağım. Bu beni korkutuyor.
Tamam söylüyorum .
Ben dissosiyatif kimlik bozukluğu hastasıyım.
Yani iki karakterlide diyebiliriz. Oktay benim ikinci karakterim. Rüzgar olan ben başka bir deyişle ev sahibiyim. Önce o kadarda kötü değildi . Gün gelir okulda disipline giderdim. Oktay içimdeyken ruhumun kenara sıkışmış olduğunu hissediyorum. Oktayın yaptıklarına şahit oluyorum ama engelliyemiyorum. Sabah kalkıncada akşam olan olayları hatırlayamıyorum. Rüzgarken Oktayın sesini kafamın içinde duyabiliyorum .Beş yıl öncesinde ne yaşadığıma gelirsek ...
Annem ben on üç yaşındayken ölmüş. Babamda annemin acısını başka kadınlarda dindirmeye çalışmış. Füsunla evlenmiş. Babamın otelleri var. Zaten Füsunun para Avcısı olduğu belli .
Okuldan eve gelmiştim.Evde boştu. Babamın yurt dışında toplantısı varmış. Odama girdiğimde Füsun yatağıma uzanmıştı. Üzerinde beyaz geceliği vardı. Ben içeri girince ayağa kalktı.
" Rüzgar "
" Odamda ne işin var ."
Yavaşca kalkarak yanıma geldi. Elleriyle gömleğimin yakasını düzellti.
"Baban evde yokmuş bugün. "Ellerini yavaşca göğsüme doğru indirmeye başladı.
"Biliyorsun kadınların belli ihtiyaçları vardır. Ee Halukta artık yaşlandı. Evin erkeği olarak bu iş sana düşüyor."
Kafasını kaldırıp beni öpmeye başladı. Kafamda hala çığlıklarını duyarım. İşte olay bu . Babamın yüzüne bir daha bakamadım. Oktay benim kadınlara duyduğum öfkeden var oldu bir nevi. En büyük sorunum Oktay gay. Bazı sabahlar kendimi gay adamların kollarında buluyorum .
Bu olay benim için fazla dramatik. Rüzgar olan ben kadınlardan , Oktaysa erkeklerden hoşlanıyor ...Oktay beni suçlamaya başlayınca daha fazla dayanamayıp babama Füsun'un yaptıklarını anlattım. Önce sinirlendi. Ceketinin cebinden kredi kartını çıkardı. Bana uzattı. Anlamadım tabi.
" Füsunu annen kabul edene kadar eve gelme. Bu kart senin. Senin ne halt ettiğini bilmem lazım. "
"... baba"
" Kutayın oğlu Selim var. Uzaktan akrabalarımız olur kendisi. Selim iyi çocuktur. Ben konuşurum onla. Bir müddet selimle kalırsın. Hem adamlığı öğretir sana ."
.•°•.•°•.•°•.•°•.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf Adam
Novela JuvenilKişiliklerim birbirleriyle yaşamayı öğrendi , gidecek bir bedenleri olmadığını anladı en sonunda ...