Üzerimdeki sürtüğü ellerimle ittim. Rüzgar kendini korumada bu kadar aciz olmasa daha iyi anlaşabilirdik. Benim var olduğum gecede aynısı olmuştu. Hayatına bodozlama dalmıştım.Ruhu yüzünden bedenini mahvetmesine izin veremezdim. Beden ölmese de çürürdü. Gözyaşlarıyla , anılarla ...
Ben kötü biri değilim.Biz normal hastalar gibi değiliz. Onların ikinci karakterleri aptal . Bunu aylar önce farkettim. Bedende şuan iki ruh yaşıyor. İkimizde farklı bireyleriz. Düşünceler farklı , davranışlar farklı ...
Gece bu evde kalamazdım. Sırt çantamı alıp evden çıktım .
Hava buz gibiydi. Başım feci ağrıyordu. Bugün kafamı toplamam lazımdı .Ana caddeden sahilin olduğu tarafa geçtim. Deniz dalgalıydı. Yere oturdum. Çantamdaki defteri çıkardım. Bu Rüzgarla iletişim yolumuzdu. Ne bok yaparsam yapayım hatırlamıyordu. Ama ben öyle değildim işte. Anılarımız kafamda dönüp duruyordu. Ayırt edemiyordum.
Sert olmak istemem aslında bu sebepten dolayıydı. Bir nevi kendini koruma yöntemi .
Defterin boş bir sayfasını açtım.
Sabah kıçının donması olası. Üzgünüm . Aslında değilim. Benim ne yaptığımı bilmemen muhteşem.Adam öldürsem ruhun duymaz. Kendini korumayı öğrenmen lazım. Arkanı toplamak sıkıcı. Tam aksine benim senin hayatını mahvetmem lazım. Delirmen lazım. Senin ezik ruhunla aynı ortamda bulunmak , inan bana eğlenceli değil .
Oktay
Kesinlikle rüzgarın gay olmam hakkında saçma düşünceleri vardır. Gerçek daha farklı. Kadın bedeni lanetli. Zaten Adem , Havva yüzünden kovulmamış mıydı cennetten ?
Bu gece sahilde uyuyacaktım. Çantamı başımın altına koydum. Gökyüzünde yıldız yoktu. Ne bekliyordum ki zaten. Bir perinin gelip hayatımı yoluna koymasını mı ?
Ben deli değilim. Sadece farklıyım işte.
Ben deli değilim.
Ben deli değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf Adam
Roman pour AdolescentsKişiliklerim birbirleriyle yaşamayı öğrendi , gidecek bir bedenleri olmadığını anladı en sonunda ...