Η Επανασύνδεση

142 11 1
                                    

- Ελα ρε Χάρη τώρα μπορώ να τα ανοίξω;

Μου λεει ανυπόμονη οπως πάντα. Κλασική Λίνα.

- Οχι ακομα..

- Πφφ.. ρε Χάρη πρόσεχε τις λακκούβες ομως... φοβάμαι τις μηχανές και το ξέρεις.

- Αντε ομορφιά μου κρατήσου απο πάνω μου...

- Καλα.. μμ.. εβαλες το άρωμα που μ αρεσει εε; μμ ειναι τοσο.. υπέροχο!

Λεει η ακαταμάχητα όμορφη μου και αφήνω το ενα χέρι απο το τιμόνι της μηχανής μου για να χαϊδέψω το δικο της που με κρατά τοσο σφιχτά που νομιζω θα σκασω..

- ΧΑΡΗ!!

- Τι ρε μωρο μου πάλι;

- Στο τιμόνι το χέρι σου!! Αφου ξέρεις πως φοβάμαι ρε βλακα μου!

- Καλα ρε μικρη μου μην κάνεις έτσι.. μια χαρα μπορώ και με το ένα.

- ΧΑΡΗ!!

- Καλα καλα το βαζω στο τιμόνι.. αντε ο,τι θέλεις με κανεις.

- Φτάνουμε ρε μωρο μου; με έχει πιάσει φαγούρα απο το μαντίλι.

- Φτάσαμε γκρινιάρα μου..

Λεω και σταματάω την μηχανή βγάζω το κράνος απο εμενα και απο την Λίνα και παει να βγάλει το μαντίλι γύρω απο τα μάτια της αλλα δεν την αφήνω.

- Τι παλι;

- Οχι ακομα ρε μωρο μου. Καμε λίο υπομονή.

- Ρε Χάρη σταματά με τα Κυπριακά πια... τουλαχιστον μην τα μιλάς μπροστά μου!

- Συγγνώμη ρε μωρο μου.. τετοια μερα βρήκα κι εγώ.. τελος πάντων! Λοιπον.. θα σου πιάσω το χέρι και θα μας οδηγώ εγω.

- Μην στουκαρουμε ομως παλι...

- Ελαα.. ακομα μου το χτυπάς αυτο με την τυφλωμυγα;

- Οχι καλε πως σου πέρασε αυτο απο το μυαλό;

- Εχε χαρη που εχουμε επέτειο σήμερα κύρια μου... αλλιως δεν θα την γλυτωνες.

Της λεω και της σκάω ενα ρουφηχτό φιλί στο μαγουλο. Χαμογελάει και ψάχνει τα χείλη μου. Τα βρίσκει και με φιλάει...

- Ρε Λίνα!

- Τι εκανα παλι;;

- Εσυ μου έκανες την έκπληξη σου πιο μπροστά και τώρα δεν με αφήνεις να κάνω την δικη μου...

- Γιατι τι εκανα;

- Με φιλάς και στο τέλος θα καταλήξουμε να φιλιομαστε στην αμμουδιά παλι...

ΤheCypriotGirlAND I Where stories live. Discover now