- Ρε Χαρη ... τι κανεις τωρα; λεει με δυσκολία και πολλα κενά ανάμεσα στις λεξεις καθως ξερω να φιλάω στον λαιμό τα κοριτσια καλύτερα απ' τον καθένα. 😉
- Πρώτα θα πείς πως ειμαι θεος και μαναρι και ο καλυτερος φιλος του κοσμου και μετα θα σε αφήσω
- εισαι θεος και μαναρι..
- Και τι αλλο;;
- Και ο καλυτερος φιλος του κοσμου ψωναρα μου..
- Ενα σου λεω.. το εσωσες με το ΜΟΥ 😂😉
-Ναι ναι οτι πεις.. τωρα σταματά...
- Γιατι δεν σε φιλαει ο Γιαννακης ετσι και φοβάσαι μην το συνηθίσεις;
Της λεω κοροϊδευτικά και την πειράζω στο κεφάλι με τα χέρια μου.. προσπαθει να τα βγαλει ηρεμα γιατι της ανακατεύω τα μαλλια και εχουν γινει χαλια!Φυσικά και δεν μπορεί και έτσι αρχιζουμε σιγα σιγα να πλακωνώμαστε πανω στο κρεβάτι της.. Μου έχωσε και μια μπουνιά και πραγματικά άμα δεν ηταν κορίτσι θα τις έριχνα μια δυνατότερη αλλα τι να κανω που δεν θελω να την πονέσω. Κανω πως πονάω και πιάνω την μύτη μου αφου εκει με χτύπησε. Και παω στον καθρέφτη να κοιταχτώ. Νταξ.. η αλήθεια ειναι οτι με πόνεσε αλλα οχι ώστε να τρέχει αίμα... αμα δεν το εβλεπα στον καθρέφτη δεν θα το πίστευα οτι απο αυτην την μπουνιά τρεχει αίμα η μύτη μου..
Την βλεπω να τρεχει προς τα έμενα καθως φωναζει το ονομα μου τρομαγμένη... Ειμαι σίγουρος οτι μπορούσε άνετα να με βαρέσει δυνατότερα. Απλα δεν ηθελε να το κανει...
- Εισαι καλα; Χτυπησες πολυ; Θα φερω τις πρωτες βοήθειες και παγο ...
- Οχι!!
- Μην κανεις σαν μωρο ρε Χαρη..
- Δεν θελω ρε Μαρινα σε παρακαλω πολυ οχι..
- Δεν δέχομαι οχι εγω! Παω..
Εφυγε και ηρθε μετα απο λιγο με ενα μεγαλο κουτί και παγο. Ηρθε και ετσι οπως καθόμουν στην ακρη του κρεβατιού της εβαλε τα ποδια της το ενα δεξιά και το αλλο αριστερά των ποδιων μου και άρχιζε να μου καθαρίζει το αίμα... ένοιωθα την ανασα της να χτυπά δυνατά στα χειλη μου και εβλεπα προσεχτικά καθε της κίνηση... ηταν τοσο επικεντρωμένη στην πληγη αλλα ταυτοχρονα τοσο γλυκιά και καυτή.. Δεν μπορω αλλο..
Κοριτσαρες μου χιλια συγγνώμη που άργησα αλλα σημερα ειχα σκληρη προπονηση και 3 φροντιστήρια χωρια το διαβασμα του σχολειου... Σας αγαπω και σας ευχαριστώ για την υποστήριξη σας.. ειστε η δυναμη μου
#StayTuned#LoveUAll#Miss Gn
CZYTASZ
ΤheCypriotGirlAND I
RomansΤι θα γίνει οταν μια απρόσμενη κυπριακή παρουσία μεταφερθει χωρις την θέλησή της αλλα και με μεγαλη αρνηση προς ολα τα πλεονεκτήματα της Ελλαδας στην ομορφη Δραμα; Μπορω να σας πω.. Συναντά τον κατάλληλο άνθρωπο στο κατάλληλο σημείο ή μαλλον στο κ...