Hát, a matekdoga egyes lett. Csak EGY pont kellett volna a ketteshez. Így megyek el Rómába, egy egyessel a hátamon... Szupi! -gondolta Rebi. Amira elég csalódott volt és felháborodottan kirohant a tanárhoz.
- Ezt nem teheti! Tudja mennyit gyakorolt erre a dogára Rebeka!? És az az EGY PONT! Nagyon fel vagyok háborodva!- kiáltotta Amira. Rebi meglecsúszott a széken, ilyenkor mindig elszégyeli magát. A tanár meg csak nyugott hangon így szólt:
- Értem Amira, de kérlek ülj le és majd Rebeka foglalkozik a dolgozatával, és nem számít mennyit tanul, csak az számít mennyit jegyezett meg abból amit tanult!
Amira elvörösödve leült, addig Dia próbálta vigasztalni Rebit.
Amikor Rebi hazaért rögtön kapott egy SMS-t Emitől, hogy ma aludjon nála, mert holnap reggel nagyon korán indulnak. Rebi anyja megengedtem nagyon kedvelte Emit, és mindig megengedte, hogy egymásnál aludjanak. Szerinte Emi jó hatással van Rebire. Rebi bepakolt mindent a 3 napos útra. Ruha, váltó ruha, fogkefe, fogkrém, telefon, töltő.. és mégegy csomó haszontalan dolsot is például a hímzőkészketét, mert ki tudja mikor kell majd varrni? A csíkos böröndje megtelt, és még egy kisebb katicabogaras is.
Amikor odaért Emiékhez fölrohantak a szobájukba és wlmeséltek egymásnak mi minden történt utolsó találkozásuk óta. Igaz csak 4 nap volt, de több óráig beszéltek róla.
Este hamar lekapcsolták a lámpát, mert hajnalban kelnek, de sajnos két ilyen jó barátnő nem fog ilyen hamar elaludni, inkább álmodoztak tovább Rómáról.
És ennek az álmodozásnak ára is van: amikor hajnali 4-kor felébresztette őket Emi apja, pedig ők 3 órakor aludtak el. Olyan fáradtak voltak, hogy már nem is érdekelte őket, hogy milyen ruhát vesznek fel. Rebi felemás zoknit vett fel szandállal, egy csíkos pulcsit és egy és kockás nadrágot. Emi sem öltözött fel jobban. Ő zokni nélkül felvett egy bakancsot egy virágos szoknyát és egy leopárd mintás polót húzott magára.
A reptér felé aludtak mint a bunda, amikor odaértek felmásztak a gépre, majd folytatták az alvást. Rebi még soha nem utazott repülőn, de ez most nem izgatta. Mind a 4-en egymás mellett ültek. Rebi Emi és Gergő közé ült. Olyan álmos volt, még az sem érdekelte, hog kinek a vállára hajtja a fejét. Gergőé volt.Bocsánat csak nem bírtam abba hagyni az írást, ezért ma két rész is jött! Ha valami nem tetszik akkor kommentáljátok, a meg tetszik akkor kövessetek, és szavazzatok a történetre!
*emma
YOU ARE READING
Életem, Mint Rebeka
RomanceSziasztok! Rebeka vagyok, 14 éves, balettozok és a matekon kívül jö tanuló vagyok. A barátnőim miatt az életem csupa dráma. Életem az utazás, de sajnos külföldön csak Erdélyben boltam. Nagyon szerettem táncolni, de sajnos egy hirtelen fordulat megvá...