Aznap este Rebi alig bírt elaludni. Forgolódott annyira izgatott volt. De amikor eljött a reggel, amikor végre eltudott volna aludni, akkor csörrent meg az ébresztőóra. Rebi életében először nem érzett tanulás iránti vágyat,de mit tehetett volna, elkészülődött az iskolához.
Mivel Emi nem abba az iskolába jár mint ő, így a Amira és Dia voltak akik Rebivel lógzak. Néha elég idegesítőek voltak, de nagyon jó barátok. Amikor Rebi elmondta nekik, hogy hova fog menni ők is visítozni kezdtek.
-Úristenem, ez nagyon durvaaaa!-nyújtotta el az a betűt Amira.
-Tudod, hogy mi lenne ennél is jobb? Ha Rómában megismerkednél egy fiúval, ahh, de romantikus....- válaszolt magának álmodozó hangon Dia.
-Hajj, mégmindig ezzel próbálkoztok? Nekem nem kell fiú!- makacskodott Reni.
-DEEEE!- kiáltott fel egyszerre a két barátnő.
Rebi már nem is próbálkozott tovább, tudta, hogy amúgy sem tudna szembeszálni ellenük. Bár, ha belegondolt , hogy Rómában egy fiúval... azért felizgatta a téma.
A nap többi része nem vokt túl megeröltető. Délután összepakolta a cuccait és ment táncra, azt is mindig élvezni szokta. De most az óra végén a tánc tanár bejelentett valamit: elköltözik. Rebi szíve összetört, de reménykedett, hohy az új tanár is jó lesz, még nem tudta, higy ez egy új lehetőség vagy tönkte tette az élete.
Másnap a matek tanár bejelentette a dolgozatot. Rebi nem szerette a matekot, és ez még csak egy enyhe kifejezés. Nem értette, mi haszna lesz ebből a későbbiekben. Éppen, hogy magasról pottyantott rá, viszont Amira zseni volt matekból, az egyik a kevés közül, amiből ötös. Megígérte Rebinek, hogy délután átmegy hozzá segíteni megérteni a matekot.
Reggel rettengve ébredt, mert Amirának nem sikerül megértettnie vele az algebrát, ő olyan típus aki azt hiszi, hogy mindenki megérti az anyagott, mint ő csak máskor, nem rögtön, de sajnos ez nem ilyen könnyű.
Eljött a matek, Rebi szerint nagyon rosszul ment a doga. Egész este nem bírt aludni, de most nem az izgatottság, hanem a félelem miatt. A félelem attól, hogy az erős kettesét lero tja egyesre....Sziaaaasztok! Itt az új rész remélem tetszik! Szavazzatok a történetemre, és kövessetek wattpaden!
*emma
STAI LEGGENDO
Életem, Mint Rebeka
Storie d'amoreSziasztok! Rebeka vagyok, 14 éves, balettozok és a matekon kívül jö tanuló vagyok. A barátnőim miatt az életem csupa dráma. Életem az utazás, de sajnos külföldön csak Erdélyben boltam. Nagyon szerettem táncolni, de sajnos egy hirtelen fordulat megvá...