*7*

79 8 2
                                    

Másnap Rebi nagyon vidáman kelt fel. Iskolába menet meglátta Gergőt egy másik lánnyal kavarni. Nem kellett volna, hogy ez zavarja, de a féltékenység mégis felszikrázott benne. Valahogy sikerült aztán ezt legyűrnie magában, hisz neki ott van Dani meg minden.
Délután a suli előtt várt Dani, hogy elmenjenek sétálni a parkba. Nagyon jól érezték magukat. Fagyiztak, nevettek és rengeteget beszélgettek. Mindenki azt hihette róluk, hogy már egy pár, de nem, még nem.
Hazafele beültek egy kávézóba. Amikor Rebi háza elé értek már besötétedett. Búcsúzás képen Dani megcsókolta Rebit. Egy igazi csók. Az első csók.
A következő napokban mindenki tudta, hogy ők már tényleg egy pár, bár szóban még sosem mondták ki, csak úgy voltak. Mindenhova kézen fogva jártak, köszönéskor és búcsúzáskor is egy-egy csókkal köszöntötték egymást. Rebi sosem volt boldogabb.
Körülbelül két hét telhetett el azóta, amikor dékután nem várt Dani a suli előtt, nem vette fel és nem is volt otthon. Rebi teljesen kétségbe esett. El sem tudta képzelni mi a frász történhetett vele? Mindenhol kereste. És mint azt a mondás is állítja: aki keres az talál. Rebi is megtaláta Danit. Épp egy lányt csókolt meg. Egy gyönyörű lány volt, de akkor is, mit képzelt?
Oda ment hozzá és lekevert neki egy akkora pofont, hogy fal adta a másikat.
- Magyarázatot kérek! - ordibált Rebi- MOST!!!
-... Rebi.. öhmm.. hogy kerülsz ide?... ez nem az aminek látszik!- mentegetőzött Dani.
-Akkor mi? Gyakoroltok a Rómeó és Júliára?
- Ez Maggie, és egy nagyon jó barátom.
- Kicsit fura barátság! És ami köztünk volt, az is csak barátság volt? -erre Dani már nem tudott válaszolni. Rebi belerúgott mégegyszer és elrohant.
Nem akart a városba lenni. Csak futott, futott és futott. Végre talált egy elhagyatott házat a városon kívül. Leült a lépcsőjére és zokogni kezdett.
Már vagy húsz perce sírt amikor valaki megfogta hátulról a vállát. Rebi nem nézett fel, gondolta amúgyis Dani, de egyszer csak megszólalt:
- Jól vagy?- de nem Dani hangja volt hanem:
-GERGŐŐ! Te mit keresel itt?- kapta fel a fejét az ismerős hangra Rebi.

Hellóóóóó! Itt az új rész, kicsit későn, kicsit rövid, de remélem tetszik!
*emma

Életem, Mint RebekaWhere stories live. Discover now