*4*

119 8 0
                                    

Egy fél óra múlva, amikor Rebi kinyitotta a szemét egy kis időbe telt, hogy ténylegesen felébredjen. Majd észre vette, hogy eddig Gergő vállán aludt.
- Jaj, bocsi, nem tudtam, hogy rajtad alszok!- kapta el gyorsan a fejét Rebi.
- Semmi baj, amúgy nagyon édesen alszol.
Rebi nagyon összezavarodot, majd rávette magát, hogy valamit motyagjon.
-Ööö...köszi...-Ennyit bírt kimondani. Ajj, hogy lehetsz ilyen béna? Miért nem tudsz fiúkkal beszélni? Ez csak Emi bátyja... bár, elég jóképű... úristen, miről beszélek! A legjobb barátnőm bátyja!
Miután leszállt a gépük Rómában, fogtak egy taxit, ami elvitte őket a szállodához. Rebi alig bírta el saját böröndjeit. De valahogy sikerült fel vinni őket. Mindenki rögtön álomba zuhant.
Reggel Emi apja hamar elment, mivel üzleti okok miatt jött Rómába. Rebi még akkor kelt fel, amikor a kettő másik álomszuszék még mélyen álmodott. Úgy döntött addig lemegy reggelizni. Kikért egy tükörtojást, egy bacont és egy szelet kenyeret. Majd olvasni kedett egy könyvet.
Nagyon mélyen benne lehetett, mert azt sem vette észre amikor Gergő leült mellé.
-Miről olvasol?-kérdezte egy kis idő múlva Gergő.
Rebi annyira megijedt, hogy majd kiugrott a székéből. Gergőnek kócos haja volt, látszott, hogy most kelt föl. Egy szakadt farmert viselt egy melegítő fölsővel. Nagyon helyes volt aznap reggel!
-Nagyon megijesztettél!
- Bocsi, csak annyira belemélyedtél az olvasásba.
-Mióta vagy itt?
- Úgy, 10 perce.
-Uramatyám.
-Mit olvasol?
-Egy Agatha Cristiet.
-Jaj, hallottam már róla, krimiket ír, nem?
-De, ügyes vagy! Emit fenn hagytad egyedül?
-Igen, de nyugi, ha rajta múlna délig is aludna.
-Mi a programod mára?
- Úgy gondoltam körbe nézek a városban, ha nektek ia van kedvetek, jöjjetek nyugodtan!-ajánlotta fel Gergő.
- Szívesen, de ahhoz fel kell ébrsztenünk Emit.

**********

Összeszedték magukat és Emit, majd elindultak a sétára. Megnéztek egy csomó érdekességet, járták az utcákat és a boltokat is megtekintették, de csak a kirakatból. Ebédre beültek egy helyre pizzázni. Az annyira nem volt finom de nagyon jókat nevettek és jól éreztek magukat. A szállásra visszafele útba ejtették a Colosseumot. Mint mindent ezt is megnézték.
- Hú, ez gyönyörű!- kiáltott fel, ragyogó szemmel Emi. Mindig is Róma volt az álma.
-Igen, igen, de siessünk, mert mindjárt zárnak.
-Várjatok! Gyors veszek egy képeslapot!- Rebi jól megfontolgatta melyiket vegye meg Amirának és Diának. Miután az megvolt gyors körbe járták. Tényleg gyönyörű volt!
Amikor visszafele siettek Rebinek megcsúszott a vizes padlón a lába, és majdnem leesett! Ekkor nem tudott semmire sem gondolni, teljesen leblokkolt. Elsem tudta képzelni, hogy az élete így ér véget! Amikor már tényleg azt hitte, hogy itt a vég egy jó erős kéz megragadta a kezét és viaszahúzta. Gergő volt az. Amikor már visszahúzta még akkor is kéz-a-kézben álltak egymáshoz simulva, Rebi úgy érezte most kéne megcsókolni, de ezt a gondolatot kipróbálta verni a fejéből. Emi ebből semmit nem látott, mert épp fotózta a kilátást , amikor sok próbálkozás után meglett a megfelelő kép, Rebiék felé fordult ,akik gyorsan elugrottak egymástól.
Azt követően vissza mentek a szállásra ahol már várta őket Tomi, Emi apukája. A nap végére nagyon kimerültek, így mindenki jól aludt, kivéve Rebit, akit nagyon felizgattak a Colosseumban történtek.

Sziasztok, megint jöttem egy új résszel! Remélem tetszett, ha igen kövess, szavazz rá és ha találtok benne valami hibát, vagy valami nem úgy történt, ahogy elképzelted akkor kommentben küldd el és ha neke is tetshik, akkor kijavítom! Puszi❤
*emma

Életem, Mint RebekaWhere stories live. Discover now