😠😣😢 Nagyon mérges vagyok magamra! Nagyon rég volt új rész, de egyszerűen nem jött az ihlet és annyira rossz érzés! Bocsánat!
-Rebii! Gyere!-kiabálta az anyukája az egyik vasárnap. Rebi tudta miért hívja: ma érkeztek meg a rokonaik Chicago-ból. Ide költöznek.
Rebi leszaladt a lépcsőn, mikor a léocső végéhez ért megtorpant. Az ajtóban egy gyönyörű szőke lány állt sötét barna szemekkel. Egy virágos egyrészes ruhában volt, ami nagyon jól állt neki. Ő meg ott állt összekócolt hajjal, törött kézzel egy lyukas farmerben.
-Ööööhmm.... sziasztok!
- Jujj, Rebeka! Annyira vártam már, hogy találkozzunk, rengeteget hallottam rólad! Ja, amúgy Sarah vagyok! -kószönt izgatottan Sarah miközben villogtatta a tökéletesen fehér fogait.
De jó! Mostmár lesz egy lány aki eszembe jutattja milyen rossz az élezem!**********
Másnap együtt indultak suliba. Sarah nagyon izgatott lett. Az iskolában mindenki jól fogadta, és látszott, hogy pár hét és Sarah lesz az új sztár. Mindenki körülötte zsongott, hogy megtudja, milyen volt Chicago és mivel ápolja a haját.
Rebi meg már a második szünetben magára hagyta mert amúgy is lefoglalják a "rajongók".
Suli után együtt mentek haza.
-Na, és milyen volt az első nap a suliban?-próbált beszélgetni Rebeka.
-Hú, szuper! Mindenki olyan befogadó, és képzeld találkoztam egy fiúval az ebédlőben. Nem a sulinkba jár, nem tudom mit keresett ott, de nem az a lényeg. Olyan helyes, és inteligens.- Sarah teljesen el volt olvadva attól a fiútól, egy kis szünet után folytatta- ha bele nézel a szemébe.... huuuu, megmagyarázhatatlan érzés.
Rebi megvárta , hogy begejezze, majd megkérdezte:
-És mi a neve?
-... hhhaaa... ja, a neve Dani, hát nem szuper?
-Dani??!!-Rebeka hirtelen megtorpant.
-Miért ismered?
- öhmmm...igen, de hidd el nem kéne közel kerülnöd hozzá, mert a végén még szét töri a szíved, és ott maradsz egyedül azon töprengve, hogy mit csináltál rosszul, és mi a baj veled.
Sarah értetlenül nézett rá.
-Te meg miről beszélsz? Senki nem fogja széttörni a szívem, és amúgyis ma délután megyünk fagyizni.Bocsánat, hogy ez ilyen rövid rész, de talán többet is írok így.
Emma
YOU ARE READING
Életem, Mint Rebeka
RomanceSziasztok! Rebeka vagyok, 14 éves, balettozok és a matekon kívül jö tanuló vagyok. A barátnőim miatt az életem csupa dráma. Életem az utazás, de sajnos külföldön csak Erdélyben boltam. Nagyon szerettem táncolni, de sajnos egy hirtelen fordulat megvá...