Med-Jacks

171 19 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ulazim u sobu i zaticem Jeffa i Clinta kako pricaju sa Gallyjem.Izgleda da mu je bolje.Kada shvate da sam na vratima Jeff govori nesto Clintu a onda mi prilaze.,,Hej zelembac.Spremna za prvi dan?"Pita.Izgleda prilicno veselo ,  ne vidja se cesto neko pun enegrije i entuziazma kao on , tako da necu da kvarim atmosveru.,,Da."Kazem veselo a onda pogledam Gallyja.,,Kako mu je?"Pitam.,,Rekao bih dobro.Moglo je biti i gore."Odgovara slezuci ramenima.Slazem se sa njim , sada izgleda dobro.,,Uredu , to je odlicno.Sta treba da radim?"Pitam.,,Juce su stigle zalihe.Sto znaci za 5 , 4 , 3 , 2 , 1..." ,,Isus Hirste!"Cujem Newta.,,Sta je to bilo?"Pitam.,,Winston ima svoju metodu , kaze da mora da umori krave pre nego sto ih ubije.A to se ne zavrsi bas dobro."Objasnjava Jeff.Par trenutaka kasnije Newt se pojavljuje na vratima.,,Winstonov ritual?"Pita Jeff.,,Mhm."Mrmlja Newt.,,Ustvo , danas je tvoj srecan dan jer ce o tebi da se brine devojka."Kaze Jeff i gura me ka Newtu.Jeff mi pokaze sobu gde mogu da smestim Newta.On seda na krevet i Jeff odlazi sa pricom kako se brzo vraca , ali cisto sumnjam da ce se to desiti.Zatvaram vrata i pogledam u Newta.A onda vidim da mu krv prekriva deo pantalona.,,Sta se desilo?Malo vise informacija od krava molim te."Pitam ga.,,Pomagao sam Zartu , video sam krdo dziberskih krava , hteo sam da se pomerim , izbila mi je noz iz ruke i desilo se to."Kaze pokazujuci na cevanicu iz koje je liptila krv.

Podizem mu nogavicu i gledam ranu.Ne izgleda toliko strasno ali rana je dobuka.Otvaram komodu u uglu sobe i izvlacim vatu , zavoj , iglu , konac , i bocicu necega.Nisam sigurna sta je ni za sta sluzi , ali nesto mi govori da je to to sto trazim.Sedam pored Newta odlazuci stvari na fioku pored kreveta.Prvo natapam vatu tecnoscu i cistim mu ranu.Osim sto se blago trgne par puta ne zali se.Zatim uzimam iglu i konac.,,Moracu da zasijem.Spreman?"Pitam.Klima.Provlacim konac kroz iglu i krecem da zasivam ranu.Nemam pojma odakle znam sve ovo.Bog zna sta sam bila u proslosti.Kada mu zasijem ranu jos jednom je pregledam da se uverim da je dobro.Zatim mu zavijam nogu , za svaki slucaj.Kada zavrsim Jeff ulazi.O vidi , vratio se.

,,Hej izvino sto sam se zadrzao , mozemo da pocnemo i- sta to dodjavola?!"Prekida samog sebe.Pogleda u mene pa u Newta.,,Ona je ovo uradila?"Pita.Newt klima.,,Mogu li da vidim?"Pita Jeff.Klimam i odmotavam zavoj cisto toliko da moze da vidi savove.,,Ti prosto nisi normalna.Ovo je savrseno.Gde si to naucila?"Pita i po izrazu lica brzo zazali sto je to rekao.,,Sranje , nisam mislio da...",,Uredu je , lepo je pricati o proslosti , cak i ako je se ne secam."Prekidam ga smeseci se.

Uzvraca mi pogled i ja ponovo zavijam Newtovu nogu.Kada ustanem vracam sve stvari na mesto.Okrenem se i vidim Jeffa kako kleci ispred mene.,,Shelley , znam da je ovo iznenada , i da bi verovatno trebalo da bude u privatnosti , ali."Kaze i izvlaci kutijcu iz dzepa.Pruza je ka meni i nastavlja.,,Hoces li me napraviti najsrecnijim tipom na Ledini.I provesti ostatak zivota samnom , kao jedan od mojih Ranara , i leciti sve ove ustve."Kaze i otvara kutijcu.U njoj je znak za medicinu.Svo troje prasnemo u smeh.Na tren sam stvarno pomislila da razmislja da me zaprosi.,,Razmisli cu o tome."Kazem.Jeff se nasmeje i ustaje vracajuci kutijcu u dzep.Smesim se i krecem sa njim u kuhinju.Na vratima vidim da Newt pokusava da ustane.,,Sta radis?"Pitam.,,Odlazim da jedem a onda na posao."Kaze.,,Ne ne ne ne ne.Ostani ovde , odmaraj se.Sjebaces nogu jos vise."Kazem.On se smesi i leze nazad.,,Donecu ti rucak kasnije."Kazem.On se ponovo smesi a ja odlazim u kuhinju.Sedam sa Albyem , Chuckom , Zartom , Winstonom i Tiganjom.Nakon rucka donosim par sendvica Newtu.,,Hvala."Kaze.,,Nema problema."Smesim se.

Usput srecem Jeffa , koji mi kaze da napravim pauzu.Smesim se i krecem kroz Ledinu.A onda vidim Minha kako istrcava kroz vrata.Cudno , nije trebao da se vratri jos sat-dva.A onda vidim koliko umorno izgleda.A onda pada na zemlju.


The Maze Diaries - Wolf in the GladeWhere stories live. Discover now