Imam 13 , mozda 14.Stojim usred sume.Ispred mene je devojka.U ruci drzim noz i knjigu.,,Sigurna si?"Pitam...'nekadasnja ja'.Ona klima.Izvlacim ogledalo iz dzepa i stavljam ga na saku.,,Daj mi ruku."Kazem i devojka mi pruza ruku.,,Ovo mozda ne uspe."Kazem.,,Zelim da probam."To je prvi put da joj cujem glas.Secem joj saku i pustam krv da kaplje na ogledalo.Zatvaram oci i pocinjem da izgovaram tonu reci koje ne razumem.Mislim da je latinski.Zatim otvaramo oci.Klimam joj i ona prinosi saku ustima i pije krv.Odmice se a onda se prevrce i pada na zemlju.
,,Sranje!Octavia!"Vicem i spustam se pored nje.,,Ne ne ne ne ne.Budi dobro."Mrmlja.Spustam 2 prsta na njen vrat.Pre nego sto stignem da proverim ima li pulsa ona se trze i baca se na mene prikovavsi me za zemlju.Ocnjaci , kandze , svetlece oci.Guram je od sebe ali je prejaka.Zariva mi zube u rame.Krv lije kao luda i ja vristim od bola.,,Shelley.Shelley!"
Trzem se i vidim Minha.,,Jos jedna nocna mora?"Pita.Gutam pljuvacku i klimam.,,Izvini."Napokon smognem snage da promrmljam.,,Nemoj da se izvinjavas."Kaze i stavlja mi saku na obraz.,,Sigurno si dobro?"Ponovo pita i ja klimam.Lezem na bok i on me privlaci sebi.Ljubi me u obraz i ponovo zaspim.
Ovog puta bez secanja , bez nocnih mora.Samo crnilo.Budim se.,,Hej."Cujem Minhov glas na uvetu.,,Hej."Odvratim i okrecem se da ga pogledam.,,Kako si spavala?"Pita.,,Dobro , ovog puta.Ti?"Sleze ramenima.,,Dobro."Kaze.Smesimo se jedan drugom i ljubim ga.U tom trenutku razdvoji nas lupanje na vrata i trenutak nakon sto se razdvojimo otvaraju se i Newt ulazi.,,Hej golubcici."Kaze.Na taj komentar izvlacim jastuk ispod sebe i bacam ga na njega.Gledam jastuk kako mu pogadja glavu i smeje se.,,Dobro , izvini.Dakle Minho lavirint , uspavao si se vrata su se otvorila pre 15 minuta."Kaze.Sledece sto znam je da sam sama u krevetu i vrata se zalupe.Nikad nisam videla Minha tako brzog.,,Dobro..."Mrmlja Newt zubnjeno.,,Uglavnom , pomazes Tiganju."Kaze.Klimam i ustajem.Obuvam cizme i krecem sa Newtom u kuhinju.
Ceo dan pomazem Tiganju oko jela.Nakon rucak resim da uzmem pauzu i odlazim u sumu.Naslanjam se na drvo.Gledam oko sebe.Pitam se kakav je sada spoljni svet.Ko zna , mozda...U razmisljanju me prekida vrisak.Skacem na noge i trcim kroz sumu.Izlazim na cistinu i vidim grupu Ledinasa kako se okuplja oko necega.Guram se izmedju njih i dolazim do onoga oko cega su se okupili.Newt drzi Gallyja prikovanog za pod.Gally neprestano ponavlja istu stvar.,,Video sam je!Ona je sa njima!Sve ce nas pobiti!Video sam je!"Svi se okrecu prema meni.Gally se oslobaca i baca se na mene.Zamahujem pesnicom i udaram ga u vilicu.On se zatetura i pada nazad.Sedam na njega i nastavljam da ga udaram.
A onda me par ruku povuce nazad.Okrecem se i vidim Newta.Jeff i jos nekolikoi tipova dolaze.Oni ga dze dok Jeff ubrizgava nestio Gallyu.3 sekunde kasnije sve je tiho.,,Dobro vi ga vodite.Videce mo sta ce mo sa njim sutra."Kaze Alby i pokazuje na mene.,,A ti dodji samnom i Newtom."Kaze i odlazimo u sobu sa mapama.,,Sta znas?"Pita me.,,Sta?Ne znam nista."Kazem.,,Ne lazi me.Gally te je ocigledno video.Reci sta znas."Insistira Alby.,,Ne znam nista.Kunem se."Pravdam se.,,Slusaj vamo dziberu , ako mi das samo 1 razlog da posumnjam , ako otkrijem da se secas necega , licno cu te baciti sa litice."Kaze ostro.,,Dobro.Jer se ne.Secam.Nicega."Kazem i izlazim.
Odlazim u sumu ali ubrzo cujem korake.,,Shelley."Cujem Newtov glas i on se ubrzo stvori pored mene.,,Hej."Kazem.,,Zao mi je zbog Albya.On samo ne zna sta da uradi.Mislim da poneo se kao kreten.Ali moras da mi odgovoris."Kaze.,,Da li se stvarno ne secas nicega?"Pita.Programirala sam zalopojce , bacila sam cini na neku Octaviu i radila sam za OPAKE.
,,Ne.Niceg se ne secam."
YOU ARE READING
The Maze Diaries - Wolf in the Glade
WerewolfLavirint.Ledina.Sve je to previse za Shelley.Ona je jedina devojka.Mislila je da stvari ne mogu da budu gore.Poslali su je u ogroman lavirint.Izbrisali su joj secanja.A onda se desilo nesto uzasno...