Nightmare

234 20 3
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


,,Zasto moram ovo da radim?"Pita devojcica.Ima oko 7,,Zato , Shelley , sto ces pomoci mnogim ljudima."Kaze zena plave kose vezane u pundju , obucene u belo.Rekla je Shelley , znaci , to sam ja.,,Ali kako ce to da pomogne?"Pita devojcica.,,Shelley , sta smo se dogovorile?"Opominje je zena strogo.Devojcica uzdahne.,,Mogu li da ih vidim?"Pita zena i pruza ruku.Devojcica jos jednom uzdahne i pruza zeni papire koji su bili ispred nje.Zena ih uzima i gleda u njih.,,Gospodjice Ava."Cuje se piskav glas.Druga devojcica braon kose dotrcava.,,Da Alex?"Pita zena , ocigledno Ava.,,Je li ovo dobro?"Pita Alex i pruza Avi papire.,,Da da jako dobro , mozda bi trebala da prosiris ovo ovde."Kaze zena i pruza Alex papire nazad.Ona klima i trci nazad.,,Dakle Shelley , kako si rekla da se stvorenja zovu?"Pita Ava.,,Zalopojci."Kaze devojcica.,,Dakle , oni su kao paokovi?" ,,Da , pravi paukovi su jezivi  kada puze pa sam mislila da je to najbolje." ,,A sta je ovo?"Pita Ava i pokazuje na nesto na papiru.,,Igla.Koja ubacuje otrov na njih."Kaze devojcica.,,Shelley znas da ces ti morati da izumes i otrov i protivotrov."Opominje me zena prevrcuci ocima.,,Razvila sam oba."Kaze mala ja i sleze ramenima.,,Stvarno?" ,,Mhm." ,,Dakle zalopojci.Svidja mi se .Pokazi mi oba i slacemo ih u lavirint.Znala sam da ces ti biti savrsena za ovo."

Budim se.,,Hej , hej Shelley , jesi li dobro?"Minhov glas dolazi iza mene.Gledam oko sebe.Obrazi i oci su mi mokre od suza.Minhove ruke obmotane oko mog tela.,,Jesi li dobro?"Pita ponovo.Klimam.,,Kosmar , izvini."Kazem.Glas mi puca sa svakom recju.,,Zelis li da pricas o tome?"Pita ali ja odmahujem glavom.,,Ne bas."Kazem.,,Uredu.Bar dodji vamo."Kaze i privlaci me jos blize.Ako je to moguce.To sam bila ja.Ja sam napravila Zalopojce.Ja sam pomogla OPAKIMA , ja sam programirala ZALOPOJCE. Ali kakve igle , kakav protivotrov?Disem sve brze i plice.Pokusavam da se smirim , ali ne mogu.Plasim se da cu da probudim Minha , i jos vise pokusavam da se smirim.Ali ne mogu.Taman kada pomislim da cu da se ugusim Minhov obraz dotice moj.,,Hej , uredu je."Sapuce i rukom prelazi kroz moju kosu.Disanje mi se umiruje i ja zaspim.

Ujutru me budi Minho.Ustaje sa kreveta.Ali ja ne otvaram oci.,,Vidimo se kasnije ustvina."Cujem Minha a onda se vrata zatvaraju.Ustajem i zakljucavam ulazna vrata a onda uzimam dnevnik.Moram da saznam , da li sam stvarno programirala zalopojce.Otkljucavam bravu i nastavljam da citam.

Prosla sam kroz pun mesec.Kako cu kroz to da prodjem tamo na Ledini.Mozda nekoga i ubijem.Jedino sto mogu da uradim jeste da zavrsim projekat do kraja.Pocela sam da radim na serumu.Imam plan.Uspela sam da nateram Avu da ponesem nesto odece , medju odecu cu da sakrijem dnevnik , sad samo da se nadam da ce da uspe.Radila sam na jednoj vrsti seruma.Umesto da leci ubod Zalopojca vratice mi secanja , posto nemam dovoljno vremena da ga napravim tako da mi da sva secana dace mi samo ono sto je najvaznije. Sta se desava nedelju dana pre nego sto novi subjekat dodje.Ostalo odatle ce da bude lako.Jedino sto treba jeste da zamolim Arisa da ga ubaci u kutiju sredinom meseca.Nadam se da ce uspeti.Samo da uspe.


Sta se desava nedelju dana pre nego sto posalju novajliju na ledinu? Da li je stvarno Shelley programirala Zalopojce?Ko je Ava i sta zeli? Da li je ona vodja OPAKIH?I zasto je Shelley radila sa njom?

The Maze Diaries - Wolf in the GladeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz