Runner , finally

175 13 0
                                    

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


,,Ustaj ustvo jedna dziberska."Budi me Minhov glas.,,Neeeeee."Mrmljam i stavljam jastuk preko lica.,,Hajde , znas li koji je danas dan?"Pita.,,Dan koji zelim da prespavam."Kazem.,,Danas je petak genije."Kaze.Uz trzaj se podizem.,,Petak!"Vicem.,,Da dziberu jedan.Trkac si."Kaze.Bacam pogled kroz prozor.,,Ali vrata se jos nisu otvorila."Kazem.,,Da , ali moram da te spremim.Hajde vrata se otvaraju za pola sata."Kaze.Obuvam cizme i krecem sa njim u sobu s mapama.Silazimo niz stepenice u uglu.Dolazimo u sobu punu oruzija.Vidim nekoliko sanduka naslonjene uz zid.,,Dakle trebace ti."Kaze i prilaze jednom sanduku.Rovari po njemu i onda se uspravlja.,,Patike."Kaze i paca mi par patika.,,Novi sat."Kaze i dobacuje mi sat.,,Farmerke i majca su ti ok.Ali drzi ovo."Kaze i dobacuje mi gumicu za kosu.Vezujem kosu u rep i obuvam patike.Zatim stavljam sat.,,Uzmi noz ili dva pa da krenemo."Kaze.Prilazim i gledam nozeve.Uzimam jedan kratak i ostar i jedan velicine moje podlaktice.Zatim nam Tiganj pmaze da spakujemo rucak.Slazem sendvice u ranac.

Izlazim iz kuhinje sa Minhom i odlazimo prema vratima.Ostali Trkaci su vec tu , svako ispred svojih vrata.Ben nam prilazi.,,Hej Shelley nadam se da si spremna , jer ces da provedes ostatak dana trceci."Kaze.,,Nego sta sam nego spremna."Kazem.A onda se vrata otvaraju.Minho Ben i ja utrcavamo.Ben skrece levo a Minho me vuce desno.Trcimo neko vreme a onda Mino izvlaci noz.Sece loze na kraju svakog zida pored kog skrenemo.Nakon 20-ak minuta baca pogled preko ramena.,,Sad ti."Kaze.Izvlacim noz i radim isto sto je i on.Par puta sam se zamalo poslekla , ali pretpostavljam da mi dobro ide.

Nakon od prilike 3 sata staje.,,Vreme za dorucak."Kaze.Usporavam i sedam naslanjajuci se na zid.Skidam ranac sa ramena i izvlacim sendvic.Jedem gledajuci u zidove oko sebe.Zapravo , ovde je jako lepo.Ako ne bezis od paukolikoh cudovista naravno.Pojedem sendvic pre Minha tako da se igram sa nozem.U jednom trenutku noz mi siklizne iz ruke i posece mi saku.,,Sranje jesi li dobro?"Pita.Klimam i gledam psoekotinu.A onda pocinje da zarasta.U roku od 10 sekundi saka mi je kao nova.,,To je bilo neverovatno , jesi li znla da mozes to?"Pita.Odmahujem glavom.,,Ali je jebeno koristno."Kazem.A onda mi nesto zapadne za oko.,,Hej sta je to?"Pitam i ustajem priazeci zidu preko puta.Razmaknem loze i otkrijem slova.'Opsta propas , analiza krvoprolica iznutra.',,Sta to znaci?"Pitam gledajuci cas u Minha cas u slova.,,Ne znam , od kad sam prvi put dosao ovde bila su tu.Ubrzo smo svi poceli da ih ignorisemo , prosto su tu , mozda sam lud ali ne znace nista posebno.Verovatno nesto da nas zastrase."Kaze.

Jos jednom bacam pogled na slova a onda pustam lozu i sedam nazad pored njega.,,Da li stvarno mislis da ce mo izaci odavde?"Pitam iznenada.I samu sebe sam iznenadila sa ovim pitanjem.Minho pogleda u mene a onda se nasmeje.,,Da ne verujem ne bih bio ovde."Kaze.,,Zar nisi i ti iz istog razloga sada ovde a ne na Ledini."Dodaje uz osmeh.Uzvracam smesak i ustajem.Setam se i cekam da zavrsi jelo.To ne traje dugo i roku od 2 minuta ponovo trcimo.

Levo , desno , levo , napred.Na svakih sat-dva Minho staje , nazvrlja nesto u svesci sto ne stignem da vidim i nastavlja dalje.Stali smo jos jednom samo da pojedemo rucak i popijemo vode , ali inace smo trcali.,,Hajde , treba da se vratimo."Kaze u jednom trenutku.Okrecem se i poskocim nzad kad ga vidim.,,Whoa sta je to?"Pitam pokazujuci prema zidu.Srebrna buba sa svetlecim crvnim okom na sredini tela.,,To?To je Srebrnozac.Bezopasne stvarcice osim ako nisi dovoljno glupa da probas da uhavtis jednog."Kaze smejuci se.Opustim se  i krenemo nazad ka Ledini.Trcimo , trcimo i trcimo.Vidim da se Minho vec polako umara , ali idalje moze da trci.Skrece levo iza jednog zida.

Spremam se da skrenem i sama ali se vrata pribijajuci me uza zid.Spremam se da ga pitam sta mu je.Ali on mi prekriva usta.Srce mi udara kao ludo i pluca mi napuni miris zalfije.Gledam ga u oci.Kada se smirim.Pusta mi usta i stavlja prst na usne dajuci mi znak da budem tiha.Klimam.Pokazuje ka cosku.Provirim i vidim Zalopojca.Pogledam nazad u Minha.Pokazuje mi da krenem za njim.Odlazimo nazad i skrecemo levo.,,Idemo drugim puten , to sto si ti Bog koji je ubio 4 Zalopojca..."Pocinje.,,5."Ispravljam ga.,,Jos bolje .U glavnom ne znaci da sam i ja.+ ne zelimo da rizikujemo."Kaze.Klimam i trcim za njim.

Ubrzo vratimo se na Ledinu.Newt prvi dotrcava do mene.,,Hej , kako je bilo?Dobro si se drzala?"Pita gledajuci cas u mene cas u Minha.,,Bila je zapravo prilicno dobra.Mislio sam da ce da pospustane u jednom trenutku ali nije."Kaze.Pogleda oko nas da vidi da li nas neko cuje a onda progovara malo tise.,,Posekla se i rana joj je zacelila ovako."Kaze i na zadnju rec pucne prstima.Newt se okrece ka meni.,,Stvarno?"Pita.Klimam.,,Oket , sada jos da nacrtamo mapu , na veceru pa u krpe."Kaze.Smejem se i krecem sa njim u Sobu s mapama.Sedam za sto i ostali Trkaci bace brz pogled ka meni , verovano ocekujuci da me vide mrtvu umornu.Dok crtam mapu Minho stoji iza mog ramena i opominje me.,,Mislim da se taj zid zavrsavao ovde a ne tu."....,,Pazi na proporcije."....,,Crtaj ravne linije ustvo."Kada zavrsim Minho baca jos jedan brz pogled na crtez.,,Dobro , nije lose za zelembaca."Kaze.,,Ummm , hvala."Kazem.Odlazimo na veceru i sedamo sa Chucokm , Newtom i Benom.Aiden je otisao sa Albyjem za nesto negde o necem.

Nakon vecere vracam se sa Minhom u sobu.,,Pa kako ti se cini?"Pita.,,Opustajuce."Slezem ramenima.,,O jeli a ako te zalopojac scepa?!"Pita i trci ka meni.Podize me i vrti me u vazduhu.U jednom trenutku se saplete i pada na pod samnom na njemu.A onda , naravno , vrata se otvaraju.Okrecemo se u isto vreme i vidimo Newta.,,Ummm , jel ja prekidam nesto?"Pita.,,Sta?!Ne!"Vicemo u isto vreme i ustajem vukuci ga za sobom.,,Mhm , sigurno.Znas sta , pitacu vas sutra.Zdravo ustve."Kaze Newt i izlazi.

Posramljeno lezem u krevet i tek onda shvatim koliko sma izmorena.Pa trcala si ceo dan genijalce.Prolazi mi glavom i onda zaspim.

The Maze Diaries - Wolf in the GladeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt