Odlazim da potrazim Minha.Vidim ga sa ostalim Trkacima.Stojim bar 20-ak metara od njih i gledam ih.Izgledaju kao braca.Pricaju i smeju se.U tom trenutku Ben udara Minha nadlanicom po ruci.On se okrece ga njemu a Ben pokazuje u mom pravcu.Ostali trkaci pogledaju u mene pa nazad u Minha.A zatim ga svi gurkaju u mom pravcu.On se okrece i govori im nesto a onda mi prilazi.,,Hej.Kako se osecas?"Pita.,,Dobro."Kazem slezuci ramenima.,,Ti?"Pitam.,,Isto."Kaze.Okrece se ka ostalima i oni se keze gledajuci u nas dvoje.Minho odmahuje glavom i ponovo pogleda u mene.,,Ne idete u lavirint?"Pitam.,,Ne , od kada sam video jednog Zalopojca , njima se ne zuri."Objasnjava.Ne mogu da ih krivim.Ostatak jutra provodim sa Minhom , sklonili smo se od svih tih Trkaca.
Nakon rucka Newt , Winston , Zart , Ben , Tiganj i Chuck nam prilaze.,,Minho , Alby te trazi.Shelley trebas nam ovde."Kaze Newt.,,Ummm.Ok.Vidimo se posle Shel."Kaze Minho i odlazi.Okrecem se ka ostalima.Svi stoje tu i smese mi se.Ne , ne smese se.Keze se.SRANJE!,,Oooo tronja.Mislim da mi se ovo nece svideti."Kazem.,,Sve je ok.Samo pravila."Kaze Newt.,,Sranje."Ponovim.,,Haha , nemoj da se brines.Samo moras da se setis pravila.Moras da kazes sve."Govori.,,Ne secam se tog pravila."Kazem izmicuci se nazad.,,Ne ne ne ne.Vrati se nazad."Kaze Newt i vuce me ka njemu.,,Aaghhh.Dobro.Koliko lose moze da bude.Ajde , pucaj."Kazem.Newt se okrece ka Benu i on iskoraci.,,Svidja li ti se neko?"Pita.,,Iiiii idem ja."Kazem okrecuci se.,,Ne .Jebeno ostajes.Vracaj se vamo."Kaze Newt vukuci me nazad.,,Aaaaaa.Dobro.Ne.Idem sada."Kazem i krecem nazad.,,Istinu Shelley."Govori Tiganj i Newt me ponovo povlaci nazad.,,Aaaaa.Dobro!"Kazem.Cutim trenutak i onda odgovaram.,,Drizite usta zatvorena?"Pitam.Svi klimaju.Grizem usnu i izgovaram.,,Da , dobro."Kazem.,,Ko?!"Vicu u isto vreme.,,Ne , ne moram da vam kazem, to nije vasa stvar.".Govorim i krecem ka vratima.Kada pokusam da ih otvorim shvatam da su zakljucana.
Okrecem se i ostali su vec tu.,,Pravil Shelley.Moras da nam kazes."Govori Ben.,,Neee."Govorim.,,Pravila.Zapamti pravila su jedina stvar koja nas..."Pocinje Tiganj.,,Aaaaa ne cuti dobro.Milost reci cu."Kazem dizuci ruke da ga ucutkam.,,Tiganj 1 , devojka 0."Kaze Tiganj naginjuci se ka Newtu.,,Sada ispljuni."Kaze Newt.Okrenem se da bacim pogled preko ramena.,,Svidja mi se Minho."Promrmljam.,,Zasto on?"Pita Ben zbunjeno.,,Zasto ne , sta fali njemu?"Pitam.,,Da , ja mislim da je slatko sto joj se svidja."Kaze Chuck.,,Nista.Ja sam uvek mislio da ti se svidja Newt."Pravda se.,,Sta?"Pitamo Newt i ja u isto vreme.,,Hej hej ok polako.Samo sam mislio.Ok sada kada ces da mu kazes?"Pita Ben.,,U vasim jebenim snovima , baj."Kazem.Trcim i iskacem kroz prozor.
Trcim u sumu i penjem se na drvo.Naslanjam se i razmisljam o ovome sto sam upravo uradila.Rekla sam im , Boze tako cu da pozalim ovo.
Sledeci dan sedim u Okupljalistu i cekam da mi odrede posao.
YOU ARE READING
The Maze Diaries - Wolf in the Glade
WerewolfLavirint.Ledina.Sve je to previse za Shelley.Ona je jedina devojka.Mislila je da stvari ne mogu da budu gore.Poslali su je u ogroman lavirint.Izbrisali su joj secanja.A onda se desilo nesto uzasno...