Sledece vece sedim sa Minhom , Newtom , Benom , Chuckom i Aidenom na 'logorskoj varti'.Da , ponovo kasni.Verujem da smo svi imali pametnija posla.Minho i Newt sede na panju a Aiden , Chuck , Ben i ja na podu ispred njih.Gledamo Gallyija kako prebija gomilu klinaca.,,Eto."Cujem Minha.Okrecem se ka njemu.,,Sta?"Pitam.Pokazuje na moju kosu.Gledam u rame i vidim da ju je spleo u kiku.,,Gde si to naucio?"Pitam , ali on sleze ramenima.Vidim da Chuck , Newt i Ben razmenjuju poglede i keze se jedan drugom , a Aiden stoji zbunjen sa strane.Ubrzo Gally dolazi i izaziva Aidena na tucu.On ustaje i krece sa njim.Gledamo ih.
Gally obara Aidena i sutira ga u stomak.Zelim da se umesam , ali ne mogu.Sedim i gledam Aidena kako pokusava da ustane i uzvrati.Ali onda ne mogu vise da podnesem.Skrecem pogled.Jadna ustva , ne zna u sta se upusta.Kada se vrati niz celo mu curi krv.,,Sranje."Mrmljam.Sleze ramenima i seda nazad pored mene.Ostatak veceri pricamo i osecam Minhovu ruku kako mi ovlas dodiruje vrat dok mi rasplice i uplice kosu.Naslanjam se na njegovu nogu i pustam ga da se igra sa njom.Kada Alby kaze da treba da krenemo nazad u Ognjiste previse sam lenja da ustanem.,,Hajde Shelley."Kaze Minho.,,Neeee."Mrmljam.,,Ajde lenja bubo."Kaze i obavija jenu ruku oko mojih ramena a drugu ispod mojih kolena i podize me.Obmotavam ruke oko njegovog vrata i zatvaram oci.Glava mi pada na njegovo rame i ja zaspim.
Dani su prolazili.Bila sam sve moguce i nemoguce.I Trkac , i Tranzer i Kulinar...U svemu sam se izvestila.I jos vise sam se priblizila ostalima.Poceli su da me zovu sestom a ja njih bracom.Ali dosao je i taj dan.Za nedelju dana nam dolazi novajlija.Prosle nedelje su nam stigli lanci i katanci.11 uvece je.Odlazim sa Albyjem , Newtom i Minhom u Mardelj.Ulazimo u jednu od celija.Newt izvlaci lance iz torbe i baca ih na pod.,,Spremna?"Pita.Klimam.Uzima i vezuje lance oko meme.Ruku , nogu i vrata.Drugi kraj lanca zavezuje za kuke koje su napravili Neimari.Cimam ruku da proverim da li je dovoljno cvrsto.Jeste.Okrecem se ka njima.,,Dobro je?"Pita Alby.Klimam.,,Da , hvala.Sad idite."Kazem.Alby se smesi i klima , a zatim odlazi.Newt mi prilazi i potapse me po ramenu a zatim izadje.,,Ja ostajem."Kaze Minho.,,Ne , nema dziberske sanse."Kazem.,,Nego sta nego ostajem."Izgovara.,,Nemoj da budes tvrdoglav."Kazem.,,Zelim da ti pomognem.Ne zelim da budes sama."Kaze.,,Ali ja ne zelim da te povredim."Insistiram.
,,Shel , ne mozes uvek da budes jaka , dodji."Kaze i seda na pod.Sedam pored njega i on me zagrli.,,Ne mozes uvek da budes prepustena sama sebi.Ovo te zabrinjava kao i sve nas.Sada prekini i reci mi tacno sta ti je na pameti."Kaze.Grizem usnu i progovram.,,Uplasena sam.Da mogu da povredim tebe ili nekog drugog.Ne zelim da jos njih umre zbog mene."Kazem.On se smesi.,,Zato ostajem.Ako se ozlobodis iz 1 lanca , izaci cu i zakljuca cu vrata celije.A ako se oslobodis i iz ostalih , izlazim napolje i zakljucavam vrata Mardelja.Ali ako se to ne desi ostajem.Dogovoreno?"Pita.Gledam ga neko vreme a onda progovaram.,,Dogovoreno."
YOU ARE READING
The Maze Diaries - Wolf in the Glade
WerewolfLavirint.Ledina.Sve je to previse za Shelley.Ona je jedina devojka.Mislila je da stvari ne mogu da budu gore.Poslali su je u ogroman lavirint.Izbrisali su joj secanja.A onda se desilo nesto uzasno...