Does he know about my diary?

181 18 0
                                    

Krecem sa Newtom kroz Ledinu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Krecem sa Newtom kroz Ledinu.Krijem lice od ostalih.Dolazimo do kutije i Alby je otvara.Uskacem zajedno sa Newtom.Tu je nekoliko kutija.,,Mislim da je ovo za tebe."Kaze Newt.Okrecem se i vidim kutiju sa natpisom 'za devojku'.Uzimam kutiju iz njegovih ruku.Velika je , ali nije teska.Bog zna sta je u njoj.,,Hvala."Kazem.Pomazem im da izvuku ostale stvari a onda izlazim.Instiktivno krecem ka Ognjistu , a onda se zaustavljam.Ne mogu tamo.Ne sada.Bacam pogled preko ramena i odlazim u sumu.Sedam ispod jednog drveta i pocinjem da pretrazujem kutiju.

Prvo sto vidim su bela majica i braon helanke.Slazem ih na stranu.Gumica za kosu , koju stavljam oko zgloba.Jos neke zenske sitnice.Ali nema nicega sto bi mi moglo pomoci.Jedino sto vidim je komad papira.Izvlacim ga i citam uredno ispisane reci.

Zao mi je.
-A

Pokusamvam da se setim ko bi mogao da bude ''A''.U dnevniku sam spominjala nekog Arisa.Arisa koji je trebao da mi posalje neku vrstu seruma koja ce mi vratiti nesto od secanja.Prolazim rukom kroz kosu.Sranje.Sta li mu se desilo pa nije uspelo.Mozda su ga OPAKI uhvatili , mozda je do sada i mrtav.Ali ne vredi nagadjati.Jedino sto znam jeste da sada moram sama da se snadjem.Ostalo mi je jos 7 dana do toga sto treba da se desi.Moram da pregledam svoj dnevnik.Da sam bar napisala sta se tacno desava.Izgleda da cu saznati.

Pocinje da se smrkava.Ne idem nazad u Ognjiste.Ne zelim da vidim Minha.Bio je kreten prema meni , i ne zelim da pricam sa njim.Umesto toga vracam stvari u kutiju i zatvaram je.Penjem se na drvo i naslanjam glavu na koru.Zatvaram oci i zaspim.

,,Eno je , ako joj se nesto desilo kunem se Minho ubicu te."Cujem Newtov glas.Polu budna sam.Cujem stvari oko sebe ,ali ne mogu da se probudim , ne mogu da se pomerim.,,Primljeno na znanje.Sada cekaj ovde idem po nju."Minho.Par trenutaka kasnije necije ruke se obmotavaju oko mojih ramena i ispod mojih kolena i poduzu me.Glavom udaram o necije rame i ostajem u tom polozaju.,,Oket imam je."Cujem Minha.Setim da se spusta niz drvo par puta me zamalo ispustivsi.,,Pazi malo."Kaze Newt.,,Da da dobro , za jednu devojku prilicno je teska."Kaze Minho i nasmeje se.Newtu ocigledno nije do sale posto nastavljamo u tisini.,,Ako se do sutra ne probudi smatraj se mrtvim."To je poslednja stvar koja je sitgla od Newta i ponovo sam zaspala.

Otvaram oci.Po suncu pretpostavljam da je oko 10 ujutru.Pogledam desno od sebe i vidim Minha.Pogledi nam se susrecu i zavlada cudna tisina.Idalje sam povredjena zbog onoga sto se desilo.Ali sam navaljivala , i ne mogu toliko da ga krivim.,,Hej,jesi li dobro?"Pita.Samo klimam.Seda pored mene stavljajuci sako preko moje.,,Slusaj , zao mi je."Kaze.Podizem pogled ka njemu.,,Sto sam tako pobesneo i izdrao se na tebe juce.Prosto.Ja ne mogu...umm mislim , mi ne mozemo da te izgubimo."Kaze.Ne mogu a da se ne nasmesim.,,Zao mi je sto sam ti toliko dosadjivala."Kazem.Vidim da se i on smesi.Nagne se i zagrli me.,,Moram da idem , Alby ce da me ubije ako sazna da sam jos ovde.Vidimo se."Kaze i istrcava kroz vrata.Ostjem da sedim na krevetu.A onda se vrata opet otvaraju.Ulazi Newt sa jaknom preko ruke.

,,Sad kad si ponovo sva vesela i kad imamo vremena , moramo da pricamo."Kaze.Mrstim se.Iz jakne izvlaci moj dnevnik.,,O ovome."Kaze i seda pored mene.Sranje , ako je procitao sve ono mrtva sam.Tako sam mrtva.,,Umm  nisam citao,to jest nisam mogao da ga otkljucam."Kaze i daje mi ga.,,Jesi li ga otvarala?"Pita.,,Ne , ne znam gde je kljuc."Slazem prolazeci rukom kroz kosu.,,Oket , samo proveravam."Kaze i prilazi mi sedajuci pored mene.,,Shelley , ako znas nesto , bilo sta. Ako se setis necega moras da nam kazes."Klimam.,,Znam , hocu."Nasmesim se.,,Uredi , cuo sam da ste se ti i Minho pomirili.Ne mozete dugo da budete ljuti jedan na drugog."Kaze kezeci se.,,Cuti tu."Prevrcem ocima a on se samo smeje.,,Uglavnom hajde , kasnis na posao.Ides kod Ranara."Kaze i vodi me sa sobom kroz Ledinu.


The Maze Diaries - Wolf in the GladeWhere stories live. Discover now