Det er nu over et år siden jeg har talt eller skrevet med nogle af drengene, Pelle har været rigtig god til at hjælpe mig og være der for mig. Han har også været rigtig god til at passe på Emily, Emily er min datter og Pelle har næsten været som en far for hende. Jeg ville bare ønske at hun snart ville kunne få kontakt til sin rigtige far.
Jeg har lige sagt farvel til Emily og jeg er nu på vej til time, det er den første time i det nye semester og jeg er går ned gangen og er klar til at gå ind ad døren da min telefon ringer. Jeg fisker den op ad lommen og tager den op til øret, "Hey det er Emma" siger jeg "Hej Emma det er Jonas" svare han. Jeg bliver en smule bekymret da han ikke har snakket med mig i over et år, "er der noget galt Jonas" er det første jeg spørger om.
"Nej" siger Jonas, "det var bare Stefan der gerne ville snakke med dig" siger han en smule nervøst "kan han ikke ringe selv eller hvad" spørger jeg en smule irriteret. "Kom nu Emma, han ved godt at han har gjort nogle dumme ting og det er han ked af men vil du ikke i det mindste tale med ham." "Okay" siger jeg endelig, "Hej Emma" siger Stefan "Hej" siger jeg bare. Jeg ser min lære komme gående ned af gangen så jeg siger til Stefan "du må meget undskylde men jeg har time nu" jeg lægger på og går ind i klassen.
Efter timen går jeg hjem for at tjekke til Pelle og Emily, jeg træder in af døren til vores lille lejlighed og ser at Pelle er i gang med at putte hende. Jeg tager en kop kaffe og sætter mig ned ved spise bordet. "Pelle" siger jeg "ja hvad er der" svare han, "tror du ikke at det snart er på tide at vi rejser hjem" siger jeg, han kigger mærkeligt på mig. "Hvorfor skulle vi det" spørger han en lille smule mistroisk, "ikke for noget" siger jeg "jo Emma hvorfor" spørger han insisterende. "Jeg tænkte på at jeg gerne vil have at Stefan skulle se sin datter" "så du vil give ham en chance til" siger han "nej bare glem det" siger jeg og tager min taske og går tilbage til skolen.
YOU ARE READING
No way back >> page four
FanfictionDet her er 2'eren til you changed me. Emma og Pelle har nu boet i USA i et år, og Emma har født en sund og rask lille pige. Hun skal i gang med sit andet semester på musikskolen, da hun for et opkald fra en gammel ven og bliver nød til at rejse til...