Kapitel 4

164 8 1
                                    

Jeg sad og lavede en opgave til skolen, jeg ved godt at vi rejser om to dage men jeg kan ligesågodt gøre det. Emily sad og legede med en bamse som Pelle har købt til hende. "Er du færdig med din opgave" spørger Pelle og sætter sig ved siden af mig, "ja" siger jeg og slukker min computer. "Godt kom" siger han og tager Emily op, "hvad skal vi" spørger jeg forvirret og kigger på ham "ud og spise" siger han og smiler.

Jeg pakker en taske med bleer og mad til Emily, jeg går over og tager min jakke og sko på og går ned på gaden. Pelle står og venter med Emily i hendes barnevogn. Vi begynder at gå stille og roligt, "hvor skal vi hen og spise" spørger jeg "det får du at se" siger han og smiler. Efter at vi har gået i lidt tid kommer vi til en ret fin restaurant, "Pelle det skulle du da ikke har gjort" siger jeg da vi bliver vist hen til vores bord. " du har arbejdet så hårdt så du fortjener det" siger han og smiler.

Jeg sidder og kigger på hvad jeg skal bestille, da jeg bare bestiller laks. "Hvorfor skulle vi ud og spise" spørger jeg, han trækker lidt på skulderene "fordi at det er længe siden" siger han med et lille skævt smil. Vi sidder bare og snakker og spiser da Pelle kommer med et spørgsmål, "hvorfor vil du gå tilbage til Stefan" spørger han og kigger mig i øjnene. Jeg undviger hans blik og svare "det vil jeg heller ikke men han er jo Emilys far." "Det skulle man ikke tro" siger han "han er her jo ikke lige nu," Pelle havde jo ret han var den eneste der støtter mig. "Nej" siger jeg og kigger ham i øjnene, "men det er du og det er jeg glad for" siger jeg og tager hans hånd hen over bordet. Han smiler til mig, "det er jeg også" siger han.

No way back >> page fourWhere stories live. Discover now