Hjem igen

174 7 0
                                    

Vi sidder i flyet på vej til Danmark, Pelle har sovet hele vejen med Emily på skødet, jeg når lige at tage et billede af dem inden vi lander.

Vi kommer ind i lufthavnen og går over for at få vores bagage, vi havde aftalt ikke at fortælle noget til de andre men at gøre det til en overraskelse at vi var tilbage i Danmark. Jeg står med Emily på armen imens vi venter på en taxa, vi får endelig fat på en taxa som køre os hjem.  jeg åbner døren til mine forældres hus, det er dejligt at se dem igen. "og hvem er så denne skønne lille gudklump" spørger min mor og tager Emily over i hendes arme, jeg fortalte aldrig mine forældre at jeg var gravid for jeg vidste ikke at jeg ville beholde barnet på det tidspunkt .Jeg kiggede min mor i øjnene og sagde "det er Emily, min datter," hun kiggede forbavset på mig. "Er det" hun kiggede over på Pelle, jeg rystede på hovedet "nej, det er Stefans" siger jeg så, hun nikker stille. "Nå men kom ind i må være trætte efter den flyvetur" siger hun, vi går ind i stuen og sætter os i sofaen, lidt efter kommer min far ind med noget mad til os, da vi måtte flyve tidligt og ikke nåede at spise.  "Tak far" siger jeg og sender ham et smil.

"nå hvordan var New York så" spørger min mor og kigger interesseret på os, jeg tygger af munden og svare. "okay," jeg så ikke så meget af byen pga. skolen" siger jeg. Hun kigger på Pelle, "og hvad så med dig Pelle, hvad har du så  oplevet." Han sluger den sidste klump mad, " jeg var ude og se lidt sammen med Emily" siger han. Jeg kigger på klokken "vi må over til de andre inden det bliver forsent" siger jeg og begynder at tage over tøj på. 

jeg er meget nervøs, det er nu Stefan skal møde sin datter for første gang. 

No way back >> page fourWhere stories live. Discover now