Вэсли's P.O.V
Хэн нэгний зөөлөн гар миний биеээр тэнүүчлэн миний хүзүү цээжийг үнсэн долооно. Нүдээ нээвэл бурхан минь гэж Дэбби эхээс төрсөн биеээрээ миний дээр суучихсан намайг таалж байв.
-Дэбби чи юу хийж байнаа?
-Харахгүй байна гэжүү. Намайг аварсан баатрыг шагнах хэрэгтэй биз дээ гээд гараа миний найз руу явуулахад өөө бурхан минь гэж...тэр зүгээр л хатуурчихав.
-Гэх..Гэхдээ...
-Чшш Вэсли би өглөөний цайгаа уугаагүй бас их өлсгөлөн байна. Чамайг зоогловол дургүйцэхгүй биз дээ гээд жуумалзлаа. Бурхан минь Дэбби над руу инээж байгаа анхны тохиолдол энэ байх...
Тэр миний гэдэс хүйс гээд удалгүй найзыг минь үнсэж эхлэхэд ...Бурхан минь гэж...
Тэр над руу харан амаа нээн найзбг минь долоож эхэллээ.
-Ммммм гайхалтай өглөөний цай гэж тэр долоох зуураа хэллээ.
-Дэ..Дэб...
-Чи юм хэлэх гээ юу Вэс гэж Дэбби хэлээд миний эрхтэнг улам ихээр хөхөж эхлэв.Бурхан минь энэ магадгүй диваажин байх...
Гэнэт би нүдээ нээлээ. Эргэн тойрноо харвал Дэбби миний хажууд амгалан нойрсож байв. Бурхан минь саяны бүх зүйл зүүд байсан гэжүү. Миний найз аймшигтай хатууран яг одоо Дэбби рүү орохыг маш ихээр хүсч байлаа
Вэсли алив ээ өөр зүйл бод...
Би Дэббигийн хажуугаар зөөлхөн босч усанд орлоо. Хэсэг хугацаанд өөр юм бодсоны эцэст найз минь тайвшрав. Уснаас гарч ирэхэд Дэбби дөнгөж сэрж байгаа бололтой нүдээ нухлан зогсоно. Хөөх миний хувцас түүнд ямар гайхалтай харагдаж байнаа.
-Тэр миний нүцгэн цээжийг хараад хацар нь улааран харц нь дальдчина. Авввв хөөрхөн гэдэг нь Би түүгээр тоглохоор шийдэн
-Яасан, бурханы бүтээл шиг л харагдаж байна уу ?
Тэр яг л өөрийнх нь бодлыг уншсан мэт бүр ч их улайв. Гэнэт тэр хүзүүнийхээ зүүлтийг анзаарлаа.-Энэ юу вэ?
Би юу ч дуугарсангүй. Хэрвээ түүнд төрсөн өдрийн бэлэг нь гэж хэлвэл би бараг ичсэндээ үхэх байхаа.
Дэбби's P.O.V
-Наадах чинь чиний хүзүүвч
Хүзүүвчээ?!?! Хүзүүвч гэхэд хэтэрхий ганган эд бишүү.
-Чи хүзүүвчгүй болохоор яг л золбин нохой шиг аашлах юм. Хүзүүвчтэй болсон юм чинь намайг битгий гонсойлгоорой доо.
Пффффт...хүзүүвч ч гэх шиг
-Миний хувцас хаана байгаа юм бэ?
-Юундаа тэгтлээ яараав? Би чамайг яв гээгүй байхаа.
Уучлаарай гэхдээ би одоо Нэйтэнтэй хамт байгаа болохоор түүнээс аль болох хол байх хэрэгтэй. Би түүний зүүлтийг тайлан ширээн дээр тавьлаа.
-Вэсли би чиний хүзүүвчийг зүүж чадахгүй нь...Би үнэхээр энэ бүгдийг цэглэмээр байна. Чи бид хоёр хангалттай цуг байлаа. Одоо мөр мөрөө хөөцгөөеТэр үсээ арчиж байсан алчуураа шидэн миний хоёр гарыг атган хананд шахлаа.
-Намайг битгий өдөөд байгаарай!!! Дэбби би чамд анхааруулсан шүү. Хамгийн сүүлд юу болсоныг санаарай
Би юу ч дуугаралгүй шүлсээ залгив.
-Одоо сайн охин болоод хүзүүвчээ зүү! Яг одоо!!!
-Үгү..Үгүй ээ би зүүхгүй.
-Яагаад? чамд таалагдахгүй байгаа юмуу? Аль эсвэл бүр үнэтэйг авахуулмаар байгаа юмуу?!
-Үг..Үгүй ээ аль нь ч биш. Би Нэйтэнд сайн...
-ЧИ ЧИНЬ ЯМАР НОВШОО ЯРИАД БАЙНААА!?!?!??!?!!?! ЧИ ТҮҮНИЙГ МЭДЭЭЛ ЕРДӨӨ САР Л БОЛЖ БАЙГАА Ш ДЭЭ тэр надруу орилон ширээн дээр байсан ваарыг чулуудлаа. Би нулимсаа тогтоож чадалгүй уйлж байлаа. Тэр гараараа цус гартал нь хана цохьж байв.
-ТЭР НОВШИЙН ЮУ НЬ ЧАМД ТААЛАГДДАГ ЮМ БЭ? ЯАГААД БИ БИШ ГЭЖ..БУРХАН МИНЬ ДЭББИ БИ ЧАМТАЙ ХҮН ШИГ ХАРЬЦАХАД ЧИ ЯАГААД НАДАД ИНГЭЖ ХАНДАЖ БАЙГАА ЮМ БЭ?Би уйлан хагарсан ваарын хэлтэрхийг түүнэ.
-Наад хараал идсэн хогоо орхиод надад хариулаач дээ. Хэмээн намайг угзрахад ваарны хэлтэрхий миний гарыг зүсчихэв.
Тэр өрөөнөөс яаран гүйж анхны тусламжийн хайрцаг авчрав. Ердөө л хөнгөхөн зүссэн байтал...
-Өвдөж байна уу? гэж тэр миний зүссэн хуруун дээр лент наав. Би уйлан толгойгоо сэгсэрнэ. Тэгээд миний гарыг үнсэн хацар дээрээ тавиад
-Чи бид хоёр хамт байх тавилантай байтал чи яагаад ингээд байгаа юм бэ???Би ээр мууран
-Вэс..Вэсл..и би бусад шиг баймаар байна...айх аюулгү..й...хайртай хүнээ хайрламаар байна...намайг зүгээр л явуулчих...
Тэр юу ч дуугаралгүй босон гараад явчихав.
Вэсли's P.O.V
-Түүнийг явуулах? бурхан минь бүр төсөөлөхөөс ч аймшигтай байна.
YOU ARE READING
To Kill OFFICIAL ASSHOLE (T.K.O.A)
HorrorЭнэхүү зохиол нь зөвхөн +18 насныханд зориулагдсан болно.