Бүтэшгүй зүйл

9K 421 3
                                    

Debbie's P.O.V

Толгой аймшигтай өвдөн, нүдээ бага багаар нээлээ. Нэг л танил газар. Гэхдээ санахгүй байна. Босох гэтэл миний 2 гар бүр 2 хөл хүртэл хүлээтэй байлаа. Айдас гэнэт намайг бүрхэн авч нүдэнд минь нулимс хуралдлаа.

Гуйя Бурхан минь энэ л биш шүү Би тэр хараал идсэн ширээн дээр байгаа гэжүү. Хэдэн мянган амьтдыг үхдэл болгосон тэр л ширээ биш шүү !!!!

Гэвч би энэ ширээний өнцөг булан тохой бүрийг мэднэ. Би яалтчгүй тамын ширээ дээр байлаа. Гэнэт энэ өрөө чөтгөрийн инээдээр цуурайтав. Вэсли өнөөх түшлэгтэй сандал дээр тамхи татан над руу ёрын харцаар харж байв. Бурхан минь тэр амьтдыг алахаасаа өмнө тэдний хөөрхийлөлтэй царайг удаан харан юу болох бол гэсэн тэр совингийнх нь тэвчээрийг барагдтал суудагсан. Гэвч төгсгөл нь ижилхэн тэд бүгд л үхдэг. Бурхан минь энэ ширээн дээр хэвтсэн бүх зүйл үхдэг. Би түүний хамгийн анхны хүн золиос болох нь...Миний нулимс зогсоо зайгүй урсана. Би ээж, их сургууль, Жэсси, Грэйс, Нэйтэн гээд бүхнийг бодлоо. Баяртай харгис ертөнц минь. Баяртай ээжээ...

Удалгүй Вэсли над дээр дөхөн ирлээ. Тэр шургуулганаас багажнуудаа гаргаж ирлээ.Миний 15 хон хоногийн өмнө цэвэрлэсэн багажнууд.

-Тэгэхээр Дэбби бид юунаас эхлэхүү. Надаас бусад өөр эрчүүд рүү харах нүднээс чинь эхлэхүү? Миний өөдөөс сөргөөцөлдсөн үг хэлсэн хэлнээс чинь эхлэхүү ? Эсвэл надаас хэзээ ч холдож чадахгүй гээд хоёр хөлнөөс чинь эхлэхүү?

-Гуйя Вэсли...Битгий намайг өвтгөөч...би чиний тэр амьтад шиг чинь үхмээргүй байна. Би хүн Вэсли. Хэрвээ чи намайг алвал чи гэмт хэрэгтэн болно.

-Тэгээд юу гэж? Чи тэр амьтдаас өөрцгүй .Хонгор минь чи алдаа хийсэнээ санаж байгаа биз дээ. Чамд би боломж, анхааруулга өгч байхад чи ингэж харьцаж байгаа бол надад өөр сонголт гэж үгүй.

-Гуйя..Вэсли, би сайн байхаа амлаж байна...Би эргээд чиний сайн охин больё !Чиний үнэнч боол хэвээрээ үлдье...

-За за би шийдвэрээ гаргачихлаа. Чиний урт нарийхан гайхалтай хөлнөөс чинь эхлье.
Тэр хайч барин Миний өмдийг хайчилж эхлэв.

-Вэсли...Вэсли хэрэггүй л дээ би чамаас гуйя миний нулимс бараг л тэр хавийг бүхэлд нь живүүлэхээр байв. тэр миний өмдийг юу ч үгүй хайчлан хүйтэн гараараа хазаж шимсэн газруудаар гүйлгэн явуулав.

-Хонгор минь чамд хоёр сонголт байна. Надад үнэнч үлдэнэ гэдгээ батлан харуул эсвэл хөлөө алд гэж нууцлаг нүдээрээ над руу ширтлээ.

To Kill OFFICIAL ASSHOLE (T.K.O.A)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora