-Энэ гөлөг яагаад үхчихсэн байгаа юм бэ ?!?!
-Би алсан учраас гэж тэр хүү тоомжиргүй хариуллаа. Миний нүдэнд нулимс хуралдан
-Я..Яагаад???
-Эзнийхээ үгэнд орохгүй гөлөг томроод дайрах болохоор...
Чи ч гэсэн одооноос миний боол болсон болохоор миний үгнээс гарвал энэ нохой шиг хэвтэх болно.~~~
Би үе үе Вэслитэй анх танилцсан үеээ зүүдэлдэг. Бурхан минь тэр багаасаа л чөтгөрийн хүүхэд байсан. Би нүдээ нухлан босох гэтэл хэн нэгний хүчтэй гар намайг тэвэрсэн байлаа. Хормын төдийд өчигдөр болсон явдлууд бодогдон би өөрийн эрхгүй уйллаа. Харин Вэсли намайг улам чанга тэврэн унтана. Миний доодох хэсэг аймшигтай хөндүүрлэн, бие минь үнэхээр сульдсан байлаа. Түүний гарыг өөрөөсөө түлхэн би чимээгүйхэн хувцсаа өмсч эхэллээ.
-Хаа нэгтэй явах гээ юу?гэж Вэсли хагас нүцгэн цээжээрээ хана налан зогсоно. Түүний six pack г хараал идэг. Эмх замбараагүй үс, түүний хоолой үнэхээр төгс харагдаж байлаа. Би чинь ямар новшоо бодоод байнаа.
-Цээжнээс минь нүдээ салгаж чадахгүй байхыг бодоход дахиад нэг роунд хөгжилдэхийг хүсч байна уу гэж хөмсгөө өргөлөө.
Би юу ч хэлэлгүй хаалга руу зүглэхэд тэр намайг гараас минь барин өөр рүүгээ эргүүлэхэд миний бие аймшигтай өвдөж байлаа. Би энэ өвдөлтийг үзэн ядаж байна...
-Гуйя...Вэсли миний бие аймшигтай өвдөж байна. Намайг зүгээр хариулчих Чамаас гуйя.
-Чшшшш яг хаана чинь өвдөж байна?
Миний бие бүхэлдээ өвдөж байгаа ч доодох хэсэг минь хамгийн ихээр өвдөж байлаа. Би түүнд үүнийг хэлэхээс ичин
-Гуйя намайг зүгээр л байранд минь хүргээд өг...
Бид хоёр замын турш юу ч ярихгүй явлаа. Би цонхоор урсан өнгөрөх зүйлсийг харна. Биднийг оюутны байрны үүдэнд ирэхэд Нэйтэн үүдэнд нь зогсож байлаа.
Өө бурхан минь...
Би Вэсли рүү харвал түүний ууртай харц Нэйтэнийг хэдэн хэсэг тасчихад бэлэн байлаа. Тэгээд над руу харан
-Түүнтэй нэг л үг дуугарвал...өчигдрийн бүх зүйлс чиний үлдсэн амьдралын турш үргэлжлэнэ гэдгийг сана гэлээ.
Тэр намайг машинаас зөөлхөн буулгалаа.Нэйтэн бидэн дээр дөхөн ирж
-Дэбби чи зүгээр үү ?? Бурхан минь чиний хүзүү гар тэр чигтээ хөх болчихсон байна шүү дээ.
Би түүн рүү гунигтайгаар ширтлээ. Үнэхээр би аймшигтай харагдаж байлаа. Сэгсийсэн үс хөхөрсөн хүзүү, цайсан царай шархалсан уруул гээд би өөрийгөө үнэхээр их үзэн ядаж байлаа.
-Дэбби түрүүлээд орж бай. Би араас чинь очно гээд Вэсли миний гарыг тавьлаа. Алхах бүрд яс минь хугарч байгаа мэт мэдрэгдэж байлаа. Би өөрийгөө хүчлэн Нэйтэний хажуугаар зөрлөө. Гэтэл Нэйтэн миний гараас атган
-Дэбби чи үнэхээр зүгээр гэдэгтээ итгэлтэй байна уу ?
Би түүн рүү харан толгойгоо дохин дотогш орлоо.Вэсли P.O.V
-Хөгшөөн юу болоо вэ? Дэбби үнэхээр аймшигтай харагдаж байна
Хөгийн новш бузар амаараа түүний нэрийг хэлэхэд нь шууд л цохиод авмаар санагдлаа.
-Би чамд түүнийг сахарын өвчтэй гэж хэлсэн шүү дээ.
-Түүнийг сахарын өвчингүй гэдгийг бид 2 хоёулаа мэдэж байгаа. Чи түүнийг хүчирхийлдэг биз дээ???
-Чиний юу яриад байгааг би мэдэхгүй нь. Гэхдээ түүнээс хол бай гэж зөвлье.
Тэр зөвхөн минийх. Түүнийг би хэнтэй ч хуваалцахгүй...
VOUS LISEZ
To Kill OFFICIAL ASSHOLE (T.K.O.A)
HorreurЭнэхүү зохиол нь зөвхөн +18 насныханд зориулагдсан болно.