Дуудлага

9.3K 446 13
                                    

Дэбби~Taylor hill

Debbie's P.O.V

Түүний хийсэн нүглийг цэвэрлэж дуусахад цаг 02:14 болсон байлаа.
Би харанхуй ойд ганцаараа харш руу алхаж явав. Энэ жимээр ийм харанхуйд гэр рүүгээ алхана гэдэг энгийн хүнд хэцүү ч надад бол юу ч биш байлаа. Удалгүй харшийн гэрэл моддын цаанаас харагдаж эхлэв. Гэнэт хөлд минь ямар нэгэн зүйл тээглэн би бүдэрч унав.Тэгэхдээ шагайгаа даран үнэхээр эвгүй уначихлаа.
-Яааааааааяяяя миний хөл Чөтгөр ав хараал идсэн Вэслигийн нүгэл яагаад над дээр ирээд бгаан ?!?!
Гэнэт урдах модны цаанаас Вэсли татсан тамхиа хаян над руу ирлээ. Тэр энд ямар новшоо хийж байгаа юм бол
Энэ ой хэдий хүний царай харагдахгүй харанхуй байгаа ч би түүний уурласан харцыг мэдэрч байлаа...
Тэр над руу ирэн намайг хуримын сүйт бүсгүй шиг өргөн харшийн зүг алхав.

Тэр миний хэлснийг сонссон болов уу

-Би өөрөө алхаж чаднаа.
-Амаа тат гээд харш руу орлоо.

Тэр намайг миний өрөөнд хүргэн хөлийг минь ажиглалаа.

-Тийм ч ноцтой биш бололтой Одоохондоо цавэрлээд бас жин тавья Маргааш өглөө эмнэлэгт үзүүлье
-Хэрэггүй ээ нэг их сүртэй зүйл биш. Маргааш угаасаа надад хийх их зүйл байна. Дараа долоо хоногт оюутны байрандаа орох болохоор юмаа баглах хэрэгтэй.
Тэр юу ч дуугаралгүй өрөөнөөс гарлаа.
Аз болж дараа долоо хоногоос эхлэн би түүнээс хол амьдрах болно. Миний цоо шинэхэн гэрэл гэгээтэй амьдрал...
Гэнэт хаалга нээгдэн ээж орж ирлээ.
-Хонгор минь чи хаана байсан юм би чиний мессежийг авсан ч Жэссигийнд ингэж удна гэж мэдсэнгүй.
- Бид хоёр нэг төсөл шиг юм дээр ажиллаж байсан юмаа. Хэрэв тэр төсөл бүтвэл бид 2 хоёулаа тэтгэлэг авах боломжтой
-Хонгор минь өөрийгөө битгий их хүчлээрэй за сайхан амраарай
-Сайхан амраарай...

Wesley's P.O.V

Хараал идэг. Би түүнийг оюутны байранд амьдарна гэдгийг таг мартчихсан байна шүү дээ. Аз болоход бид 2 нэг их сургууль юм даа Түүнийг мэдээгүй гэдэгт мөрийцөхөд ч бэлэн байна. Би ч гэсэн дотуур байранд амьдрах уу ?
Новш гэж би ямар тэнэгээ бодоод байнаа. Ямартай ч түүнийг тавьж явуулж болохгүй . Би ямар нэгэн зүйл сэдэх хэрэгтэй.

7 хоногийн дараа

Debbie's P.O.V

Эцэст нь би чадчихлаа. Миний гэрэл гэгээтэй амьдрал эцэт нь над дээр ирлээ. Вэслигээс хол байх он жилүүд бол миний амьдралын гайхалтай мөч. Ингэхэд өрөөний хамрагч маань яагаад одоо болтол ирэхгүй байгаан бол?!?

To Kill OFFICIAL ASSHOLE (T.K.O.A)Onde histórias criam vida. Descubra agora