Дэбби's P.O.V
-Би ядаж гадагшаа гарч болох уу? гэж би Вэслигээс асуулаа.
Вэсли над руу харан
-Мэдээж. Чи шоронд байгаа биш шүү дээ.
-Нээрээ юу тэгвэл би одоо гарч болох уу гэж би баярлан асуулаа.
-Одоо бол үгүй ээ.
-Яагаад?!?
-Миний залхуу хүрээд байна.
-Чиний залхуу хүрэх миний гадагшаа гарахтай ямар хамаа байнаа!!!
-Чи зөвхөн надтай хамт л гадагшаа гарна..
Хэрвээ чамтай л зөвхөн гадагшаа гарахын бол шоронгоос ялгагдах зүйл юу байнаа!?!?!
-Гэхдээ би гадагшаа гарах хэрэгтэй байна!
-Яах гэж?
Би түүнд яагаад гадагшаа гарах хэрэгтэйгээ хэлэхээс ичин доошоо харлаа.
-Дэбби чи хаашаа явмаар байгаа юм бэ?!
-Хараал ид гэж. Миний биений юм өнөөдөр ирнэ. Гэтэл чи намайг энд хориод байх юм. Дэлгүүр орж хэрэгсэл авмаар байна. Энэ хангалттай шалтгаан бишүү?!???! гэж би түүн рүү ориллоо.
Би яагаад орилчихвоо =))) Яалтчгүй биений юмнаас болсон байх..
Тэр буйдангаас өндийн савхиа өмсөн намайг явья гэж дохьлоо.
Бид Wallmart ын өмнө машинаа тавин дотогш орлоо. Вэсли түрдэг тэрэг түрэн би түүний хажууд алхана.
-За хурдан сонго гэж тэр залхсан өнгөөр хэллээ. Би түүний гэрт хэр удаан байхыг мэдэхгүй болохоор ер нь ихийг авч байлаа. Гэнэт надад гайхалтай санаа төрлөө. Би яагаад өмнө нь энийг санаагүй юм болоо.
Түүнд өөрийгөө жигшүүлэх
Өөр эр хүнтэй явалдвал түүний уурыг хүргэхээс цаашгүй. Харин эмэгтэйлэг биш, хайхрамжгүй, эмх цэгцгүй, заваан байвал тэр надаас гарцаагүй залхаад сүүлдээ намайг бүр тавьж явуулна.
-Дэбби чи намайг сонсож байна уу?!?!! гэж Вэслиг хэлэхэд би бодит байдал руу эргэн ирлээ.
-Хурдан сонгоод эндээс гарцгаая гэж тэр хэллээ.
Би бараг 20 ширхэг даамсаг авлаа.
-Хараал ид гэж Дэбби чи ийм ихээр яах гэж байгаа юм бэ?!????!
-Ийм их гэж би ердөө 3 өдөрт л зориулж авч байна. Чи минийхийг ямар их ирдэгийг мэдэхгүй л байна даа. Бүр хүрхрээ шиг урсаал урсаал урсаал...
KAMU SEDANG MEMBACA
To Kill OFFICIAL ASSHOLE (T.K.O.A)
HororЭнэхүү зохиол нь зөвхөн +18 насныханд зориулагдсан болно.