deel 12

276 12 0
                                    

Bram was eindelijk thuis en was aan het koken. Het rook erg lekker in huis! Fenna en ik zaten op de bank naar het nieuws te kijken. Ik voelde me al weer wat beter en fitter. Ik hoorde iets gerinkel in de keuken. Ik keek naar bram. Volgens mij ging het niet helemaal goed. Er lag een pan op de grond en de spaghetti lag in de wasbak😂. Pizza, dan maar. Bram keek me heel onschuldig aan. Ik en fenna schoten in de lach. Prima! Niet veel later stonden de dozen met pizza's op tafel. Het was best gezellig. We hebben flink zitten kletsen. Ik vond het fijn dat ik met mijn gedachten even ergens anders zat. We kletste nog door tot in de late uurtjes. Iedereen was moe. Fenna ging naar huis en bram reed even met haar mee. Ik ging alvast naar bed. Mijn telefoon ging. Weer onbekend nummer. Ik twijfelde maar nam toch op. Hallo? Ik ga je pakken. Door jou zit hij in de cel. Hier ga jij voor boeten ik weet waar je woont. Piep piep piep. Er werd opgehangen. Mijn hartslag zat in mijn keel. Er werdt op de deur gebonkt. Ik durfde niet open te doen. Ik kroop onder de dekens. Er werdt een sms gestuurd. Bram: ik sta voor de deur! Wil je open maken? Gelukkig😧. Ik liep naar beneden en opende de deur. Bram kwam zeiknat binnen. Het regende best hard. Samen liepen we naar boven. Bram nam mij in zijn armen. Is er wat? Nee hoezo? Je trilt enorm. Ow uhm nee, gewoon een beetje koud. Bran pakte een extra deken en legde die om me heen. Welterusten schat. Hij gaf me een kus en draaide om.

02:46
Ik lig nog steeds wakker. Ik ben zo bang. Er rollen tranen over mijn wangen. Ik dacht dat ik eindelijk veilig was maar dat blijkt dus niet. Zonder dat ik het weet begin ik harder te huilen. Bram wordt er wakker van en drukt mij tegen hem aan. Wat is er toch? Ssst, bram stelde me gerust. Ik werd maar niet rustig! Ik ademde sneller en sneller. Bram aaide me over mijn haren. Na 3 kwartier was ik eidelijk rustig. Wil je mij nu rustig vertellen wat er gebeurd is? Ja, ik werd gebeld. Door wie?! Bram mag ik ook even uitpraten? Sorry, ga verder. Nou, hij zei dat ik ervoor had gezorgd dat die man nu in de gevangenis zat. Die buurman? Ik denk het. En verder? Dat hij wist waar ik woonde en me wat aan wilde doen... bram stelde me gerust. Dat gaat echt niet gebeuren. Vertrouw me maar. Je bent veilig bij mij. Ik had het ineens heel warm, ik trapte de dekens van me af. Lies, zo vat je kou. Ik zuchte en deed de dekens weer over. Voor dat ik het wist sliep ik...

Love Me❤ MoordvrouwWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu