Bora bu habere sevinmedi diyemem. Ama hikayenin tamamını değil de sadece geri döneceğim kısmını bildiği içinde olabilirdi bu sevinci. Olanları anlattığımda bu kadar hoş karşılayacağını düşünmüyordum. Yüksek ihtimal Neymar'ın suratına birkaç yumruk atmak isteyecekti.Eh bunun için önce sıraya girmesi gerek. O yumruğu atmayı ondan daha çok ben istiyordum.
Haberin ne zaman basılacağını bilmiyorduk. Neymar Bora gelene kadar rapörtajın iptal olduğunu söylemeyecekti bu da bana Bora'ya anlatmam ve ikna etmem için zaman kazandırıyordu.
Olanları ve olacakları düşünmekten saatlerce yatakta dönüp duruyordum. Çok geçmeden herkesin gözünde futbolcularla düşüp kalkan bir sürtük olacaktım. Yalanlamanın tabi ki işe yaramayacağını biliyordum. İnsanlar asla iyi niyetli düşünmedikleri tecrübeyle sabitti, belki de düşüneceklerinde haklıydılar. Sonuçta o herifle tek gecelik bir ilişkim olmuştu. Kendimi bu duruma soktuğuma lanet ettim. Daha önce birkaç erkek arkadaşımdan basının haberi olmuştu ama hepsi masumane şeylerdi. Hiç birisi küçük bir köşe yazısından öteye geçmemişti. İsmimin anıldığı hiç kimse Neymar gibi kadın düşkünü olarak bilinmiyordu.
Evet, Bora'yla konuştuktan sonra onu araştırmıştım. Kulübünü ve menajerini bıktıracak kadar çok kadınla yakalanmıştı. Tanrı aşkına otele iki kadınla birden girerken bile yakalanmış bir adamla nasıl birlikte olabilmiştim?
Onu araştırırken birkaç maçtaki sahte düşüşlerini bile izlemiş bir anda onu stalklarken buluvermiştim kendimi.
Genç yaşta futbola başlamıştı.
Kolunda gördüğüm o dövme sandığımın aksine bir kız arkadaşına değil, kız kardeşine aitti.
Eski sevgililerinden birisinin çıplak pozlarının basıldığı dergiyi her yerden toplattırdığına dair dedikodular vardı.
Davi kesinlikle bütün genlerini annesinden almıştı.
Hakkında vergi kaçırmaktan dava açılmıştı.
En komiğiyse bir Japon avukatın açtığı davaydı.
Adama maçta iyi performans göstermediği için dava açmıştı. Ne manyak insanlar vardı.
Neymar'ın ününün yeni farkına varıyordum ve bu beni daha çok korkutuyordu. Futbolla en ufak bir ilgim olmadığı için onu bilmiyordum ama bir anda onu bilmeyen bir tek benmişim gibi hissetmiştim.
Yıllar önceki eski sevgilisiyle hala hakkında yazılanları görmek ne kadar doğru bir karar verdiğimi anlamamı sağlamıştı. Eğer onun dediğini kabul edip o rapörtajı verseydim asla unutulup gitmeyecekti. O kızın üzerine yapışıp kalmış 'Neymar'ın ex'i' etiketi benim de uzun yıllar üzerimde olacaktı.
Hasar alacaktım. Ama en az hasarla kurtaracaktım. Planım buydu.
Sonunda uyuyamayacağımı kesin olarak anladığımda başucumdaki telefonumu alıp Neymar'ın instagram hesabına girdim.
O da uyumamıştı ve 15 dakika önce Davi'nin uyurken fotoğrafını atmıştı. Neymar'ı takip etmeyecektim ama Davi'nin hesabını gördüğümde takip edemeden yapamadım.
Okuma yazma bilmediği için fotoğraf açıklamalarının çoğu emojilerden oluşuyordu belki ama kendini daha iyi ifade edemezdi sanırım.
Neymar'ın neden bu kadar genç yaşta ebeveyn olma sorumluluğunu yüklendiğini merak etmeye başlamıştım. Kesinlikle başka hiçbir konuda sorumluluk alan birisine benzemiyordu. 19 yaşında neden baba olmayı kabul etmişti ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İspanya'nın Güneşi || Neymar Jr
FanfictionHavin Taran olmaktan bıkmış olan Havin her şeyden ve özellikle ailesinin şöhretinden uzak bir hayat yaşamak istemektedir. Taran ailesi Havin'in bu isteğini tek bir şartla kabul eder; Asla ama asla kimse böyle bir hayat yaşadığını bilmeyecek. Maga...