Az önce yanlışıkla taslak bölümü yayınladım onu kaldırıcam derken bütün bölümleri kaldırdım 🙈🙈🙈 özür dilerim karışıklık için. Düzeldi sanırım ama bir sürü bildirim geldi. Hihi bunu telafi etmek için şimdi buraya ne yapıcam? aşağıya alıntı yazıcam o kadar gelen bildirime değsin bari 😇😇
Neymar'ın ela gözlerine kararsızlıkla bakarken ne diyeceğimi bilemedim.
Eğer teklifini kabul edersem geri dönüşü olmayacaktı. Bu sefer aileme gerçekten sırt çevirmiş olacaktım. Ama istediğim hayatta bu teklifin içerisindeydi.
Hiç bir şey söylemeden benim kararımı bekliyor, sakince bana bakıyordu.
Kendini bana borçlu hissettiği için böyle bir şey yaptığını biliyordum, ama şu an karşımdaki adam ilk tanıdığım Neymar'dan çok farklıydı. Yüzünde ukalalığına, bilmişliğine ya da kibirine dair bir iz yoktu. Davi'nin yanında Nasıl ciddi birisi oluyorsa şimdide bana karşı aynen öyleydi. Bana karşı belki de ilk defa bu kadar ciddiydi.Arkamdan gelen alaycı kahkaha sesiyle Neymar'ın gözlerinin oraya kayması ve kaşlarının çatılması bir oldu.
"Yalnız bilmediğin bir şey var Neymar. Havin balık tutmayı değil, yemeyi sever."
Duyduğum sesle arkaya döndüğümde, bunu duyması gereken son kişilerden birisinin duyduğunu anladım.
Ama önemli olan başka bir şeydi. Kurduğu cümle.
Bora'nın beni aşağılayan bu cümlesini tepemin tasını attırmıştı. İkizim de olsa benimle böyle konuşamazdı. Ağzından çıkanlara hakim olacaktı.
Sinirle ona döndüğüm de bir şey dememe Neymar izin vermeden lafa atladı." Havin senin ikizin ama onu tanıyamamış gibisin. Bahsettiğin kadar sığ birisi olsaydı en başında ailenizden ayrılmazdı."
Söylediği cümle şaşkınlığımı daha da katladı. Beni savunmasını beklemiyordum. Asıl beklemediğim diğer şeyse ikizimin beni bu kadar yermesiydi.
Bakışlarım adeta ikisi arasındaki gerilimde bir pinpon topu gibiydi.
Bora'nın zaten öğrendiğimden beri gergin olan hali, Neymar'ın bana ettiği teklifi duyduğunda daha da gerilmişti.
Neymar'sa sanırım kendini benim avukatım ilan etmişti.Bora aldığı cevapla yüzünü buruşturdu eliyle beni işaret etti.
"Onun ki sadece bir maceraydı. Aileden ayrıldığı falan yoktu tabi ki geri dönecekti. Başka türlü yaşayamaz."
Bora'nın söyledikleri gözlerimi doldururken o bunu fark etmeden kahverengi gözlerini Neymar'ın üzerinde gezdiriyordu.
Kardeşimin gözünde bu kadar basit miydim yani? Ailemin parası olmadan yaşamayacak kadar sığ mı görüyordu beni?
Neymar bana bir adım daha yaklaşıp tam arkamda durduğunda Bora'nın sinirli bakışları onu buldu.
"Senin gibi düşünmüyorum. Bırakalım da kararı Havin versin."
Neymar topu bana attıktan sonra Bora'dan bakışlarını çekip bana sabitledi.
Dolan gözlerle Bora'ya bakarken onun da kahverengi gözleri gözlerimi buldu ve kaşları çatıldı.
Beni kırdığını daha yeni mi fark ediyordu?
İkisi de ağzımdan çıkacak cevabımı beklerken daha fazla tutamadığım göz yaşım yer çekiminin kadim kanuna uyup yanaklarımı ıslatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İspanya'nın Güneşi || Neymar Jr
FanfictionHavin Taran olmaktan bıkmış olan Havin her şeyden ve özellikle ailesinin şöhretinden uzak bir hayat yaşamak istemektedir. Taran ailesi Havin'in bu isteğini tek bir şartla kabul eder; Asla ama asla kimse böyle bir hayat yaşadığını bilmeyecek. Maga...