3

303 10 3
                                    

Pov Niall

"Dus we worden wakker als 'Meisjes?'' De jongens knikten voorzichtig. 'En ik ben ONGESTELD.' 'ja' zeiden ze. 'Dus we moeten winkelen.'  

Zei louis vrolijk. 'Bh's kopen zeker.' Harry keek lachend naar Louis. 'Jongens!! Even sirieus ik ben net een verlepte barbie!'  

we draaiden ons om naar Liam. 'Dan halen we je make-up er af.' Zei ik dan maar. 'Dude hoe komt dat er eigenlijk op.' 

'Weet ik veel.' Harry ging naar de badkamer en kwam terug met zeep en doekjes. 'Zo doet mijn zus het ook als er geen make-up remover is.'

Pov Harry

We lopen door de winkelcentrum,op zoek naar fatsoenlijke kleren. 'Johongens ik ben ongesteld.'  

Dat klonkt raar uit Nialls mond. We liepen een bh winkel in. 'Wtf,Weetje ik ben nog nooit in eem bh winkel geweest.' 

Iedereen knikte. 'Moeten we niet wat meisjesachtige praten ik bedoel onze stem is wel goed maar..' Zei Zayn 

Louis liep naar een verkoper. 'Hii' zei hij of nouja zij. en ze glimlachte. 'Ik moet wat nieuwe bh's maar ik heb geen flauw idee..'  

'Achja is het je eerste..' ze keek maar Louis borsten. 'Cup B Denk ik Lopen jullie maar mee.' Liam keek naar wat bh's  

Hij pakte een knalroze en liep naar de paskamers. Niall en Zayn liepen met de mevrouw mee en ik stond hier eem beetje sullig. 

Ik liep achter Liam aan 'Moeten we ook strings??' vroeg ik. 'Meisjes dragen ook soms boxershorts.' Ik zuchtte opgelucht.  

Niall kwam eraan met een grijze bh met rode streepjes. Best leuk hij had er ook een onderbroek bij. hetzelfde motiefje.  

Hij huppelde naar een hokje

Pov Liam

we hebben allemaal bh's en onderbroeken.  

Nu nog wat kleren. Dus we liepen een H&M in,Een V&D en nog wat winkels. 

Jezus hoeveel winkels heb je wel. Coolcat,NewYorker en een Chanel. Jezus.  

Harry trok me mee naar een Claires. Sieraden yay. 'Ik haat shoppen.'

Pov Louis.

'Best raar onze 'Jongenskleren' Zijn nu voor meisjes. Maar de meeste meisjes dragen niet alleen maar vesten. 

Ook rokjes enzo.' We hadden allemaal wel 7 tassen mee. 'Shoppen is een sport. ik ben Doodop.' Zei Niall. 

'Jongens! ik bedoel meisjes. We moeten ook 'Meisjesnamen' jullie kunnen mij niet steeds Harry noemen.' Zei Harry.Daar zat wat in..

// 

Muahaha 

Best wel lollig hoofdstuk 

Tips zijn altijd welkom 

Ik heb een leuk idee voor jou!! 

Bedenk hoe de Jongens uhh Meisjes moeten heten..

SUGGESTIES 

VOOR

ZAYN.. Zara, Zany.

 HARRY.. Harriet, Haley, Hanna.

 NIALL.. Nina, Nially xD Naillina

LIAM.. Lisa, Lieke, Lina Lia.

LOUIS.. Lola, LouLou,

Ik weet niet echt wat. Zet in de comments leuke namen zet er ook bij voor wie

en moet ik dan devpov van de meisjesnaam of jongensnaam doen of allebei

♥♥Bye

5 New girls.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu