hoofdstuk 10.

199 6 1
                                    

Pov Harriet

Een slaapfeestje was het slechte idee ooit. Loulou had teveel cola op en is aan het rondspringen in haar konijnenpak pyama. En Niall heeft al het eten opgegeten. En Lia kan niet slapen en is nu chagrijnig. En zany is aan het slaapwandelen en 'papaoutai'aan het neuriën. Al een uur lang. en het word echt irritant. Ik wist trouwens niet dan Zany frans kon. Ondertussen slaapt Lia alweer aleen Loulou en ik zijn nog wakker. En om eerlijk te zijn heb ik ook geen zin om te gaan slapen. Dus Loulou en in gaan een horrorfilm kijken 'Shutter.' Nina heeft ons gehoord en begint hysterisch te doen dat ze horrorfilms niet leuk vind en beter een documentaire over vlees kunnen gaan kijken. Nina heeft een eetverslaving, denk ik. Nouja weet ik wel zeker. Opeens schiet Lia wakker. 'Meiden wat is er nu gebeurd met onze manager??' Snel typ ik de naam van onze manager in op mijn iphone. 'Hij is nu de manager van Little mix.' We kijken naar Zany, Perrie weet niet eens dat hij bestaat waarschijnlijk. Het bleek dat One Direction nooit heeft bestaan we kregen geen zoekresultaten. Dat meisjesgedoe is niet leuk meer. 

Volgende ochtend

Pov Loulou

Nina had het geniale idee om opnieuw door te breken. We waren al een maand meisjes waarschijnlijk moeten we het er maar gewoon mee doen. maar opnieuw doorbreken word wel lastig. Ik bedoel er zijn zoveel mensen die het probeerde en het niet lukte. Ik hoop dat we nog allemaal kunnen zingen. Wow ik ben voor de eerste keer in mijn leven sirieus. Applause. Maar we moeten dus ook nog een liedje maken. We kunnen niet aankomen met 'Whats makes you beautiful.' zingen over hoe mooi je als meisje bent. nee dat word niks. We moeten dus maar wat anders bedenken. Nina had als idee zingen over youre favorite food. Word vast een kinderhit. En als we er  nou een Nicki Minaj draai aan geven...

Hey Weer een hoofdstukje

Vet veel  lezers♥ Heel veel lieve reacties.

Dankje<3 Lees ook ff 'Summer love.' ♥

5 New girls.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu