Pov Lia
´Jullie zijn..ehh..hé nou weet ik het niet meer.´ Meen je niet.. ´Wacht..´ Nina deed een masker op. Met het gezicht van Niall. ´Gaat er een belletje ringen. ´Haar glimlach verscheen weer. ´Ik sta dus voor DÉ One Direction!´ Al onze monden vielen open. Als een iemand het weet...misschien meer.. Yasmin begon te glimlachen. ´Ja maar nu dan?' Zei Harriet opeens. Ja we bestaan nog voor sommige..Maar dat betekend niet dat alles weer normaal is.. Yasmin kreeg een idee. Misschien kent Rose jullie ook? 'Is ze fan?' Vroeg Loulou. 'Nou nee ze vind jullie arrogant en gay.' Nina keek verdrietig. 'Naja zeg.' Wacht nu ze weet dat we bestaan, zullen er wel veel herinneringen omhoog zijn gekomen. 'Ja vond ja..' Zei Zayn. 'We hebben in pricipe nooit bestaan..' Zit wat in.
Onbekende Pov
De wereld is beter zonder hun. Al die fans die depri worden omdat ze ze toch gaan zien. Naja die fans boeien me niet. ÍK zou ze nooit zien. James kwam terug van zijn 'opdrachtje.' Gelukkig.. 'Ik denk dat dit ze even zoet houd.. Zei hij. Carrie kwam na hem binnen. 'Ongelovelijk, waarom je dit doet.' Zei ze mokkig. 'Dat jij een st-' Ik keek haar boos aan. 'Ben ik niet!' Schreeuwde ik. Het leukste was er zaten geen fouten aan mijn plan. Niemand herinnerd zich hun nog. Nouja bijna niemand. Hun stem klonk niet helemaal zuiver meer, dus opnieuw doorbreken wil ook niet. En alleen ik kan alles terugdraaien, en dat doe ik niet.. Ik glimlachte voldaan.
Pov Rose
Okay ik wist dat Yasmin raar was maar een vage sms'jes sturen doet ze niet heel vaak, Wat vind je van : Wie vindt jij de grootste klootzakken ter wereld!! 'hint hoe lopen 5 gay jongens....' Wat!
Pov Loulou
Boos keek ik Yasmin aan.' Hoezo hoe lopen 5 jongens in een richting??' Ze glimlachte nerveus. 'Uhm in één richting...' Wat! Plotseling begon Nina keihard te lachen. 'Hahahahahaha goeie!!' Iedereen keek een beetje ongemakkelijk om zich heen.. Ik snap de grap sirieus niet. 'How walk 5 gay boys.. In One Direction!!' Probeerde Niall nog. Oh We hoorden geklop vanaf beneden.. 'Ik ga wel.' Riep Harriet. Ze rende naar beneden. Yasmin begon opeens te lachen. Random. 'Een sms van Rose: Ben je gek in je hoofd?? Ze lopen gay jongens oh wat grappig zeg!! En leuk dat je afbelde nu ben ik alleen met m'n kat ;c
Onbekende Pov
'Ik heb zo m'n mannetjes..' Zei James blij. Aan James heb ik wat, vraag je hem wat. Dan gebeurd het zowiezo goed.. Gelukkig maar.
JE LEEST
5 New girls.
Fanfiction''Ik vind het wel grappig, dit is super slecht geschreven en het word best vaak gelezen.'' Het verhaal slaat trouwens ook helemaal nergens op, maarja wat verwacht je van een kind van 12. ;)