7.

224 5 0
                                    

Pov Loulou

Harriet voelde zich niet lekker dus zat ik 'de lieve vriend' bij Harriet . En de rest heeft lol. En zit in mijn eentje ; Hachi te kijken. Enja ik huil erbij. 'Is toch zielug!' snik ik. Harriet ligt al een poosje te slapen. Vast aan het dromen over One Direction ofzo. Die zijn ook z.- Wacht eens even. Ik zeg daqt mijn 'vrienden' knap zijn en ik krijg vrouwenhormonen. 'Goddammit!' 

Pov Niall

Ik huppel vrolijk naar de suikerspinkraam. 'Één suikerspin graag!' Roep ik vrolijk. De vrouw kijkt me raar aan. 'Je hebt al 6 gehad, je hebt wel genoeg suiker gehad, schat.' 'Niall Horan heeft nooit genoeg gehad!' Het meisje achter mij begint zachtjes te lachen. 'Niall is een gekke meisjes naam.' zegt ze. Shit ik zei Niall inplaats van Nina! 'Uhh Is een bijnaam, ik raak er langzamerhand gewoon aan gewend omdat ik zoveel eet noemen ze me Niall van One Direction.' Ze kijkt me vragend aan. 'One wie?' Kom op elk 11 jarig kind uit Londen kent ons toch wel. 'Uhh die boyband..' Ze begint weer te lachen. 'Wie noemt zichzelf nou één richting nee ik luister Justin Bieber.' Wutt. Je beledigd ons. Oh wacht ze kent ons niet eens. 'Uhhm Niks moet gaan, Ciao!' Ik huppel terug naar Zany en Lia. Hoe leg ik in godsnaam uit dat ik mezelf kompleet voor gek heb gezet en een 11 jarig meisje ons niet kent..

5 New girls.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu