5

270 6 0
                                    

pov Nina/Niall

Dus het was best nieuw ik heet nu Nina. Ik liep in een schattig jurkje naar een bakkertje. 'Godver.. uhh verdikkie!' gilde ik. mijn handtasje was al voor e 2de keer op de grond gevallen. Zo snel mogelijk raapte ik het op toen ik gevloot hoorde. 'zucht.' 'Hallo beautiful, Alles goed.' wat moet ik hier op zeggen.

Het was Brian, Ik haatte hem. ik had ruzie met hem gekregen, Dat liep uit de hand. -Toen ik nog Niall was en niet Nina.- ik dacht terug aan het ziekenhuis.

'OOK HALLO!!' zei ik poeslief. toen ik erover nadacht klonk het echt heel dom. Net goed, Ik hoop dat hij ervan schrok. 'Ja.' Zei hij nogsteeds vrolijk. Jammer hij vond mij te enthousiasme begroeting niet onaantrekkelijk ''Dus heb je zin om naar starbucks.' Hmm hij zou voor schut staan als ik nee zeg. of ik ga mee en dan zorg ik ervoor dat hij nooit meer met me wil praten. Goed plan.

Ik ga zitten bij ht raam en Brian komt aan met 2 Cupcakes en chocolademelk voor ons twee. 'Zo, hoe heet jij.' begon ik maar. 'Brian en jij.' Ik begon te lachen. 'Wat een lelijke naam.' Hij keek ongemakkelijk. 'Ja m'n ouders hebb..' 'Saai!! Uhhm mijn vriendje, Uhh Lars is niet zo saai' 'Heb jij een vriendin..' 'Nee maar ik val op blond.' 'OOH leuk omdat ik blond ben,heb die versiertruc van internet ofzo.' Ik ben soms echt een bitch. 'Oh uh nee.' Net goed praat je hier maar uit. Arme jongen hoe moet je hier ook op reageren. 'Ik ga weer doei.' en ik ging de starbucks uit. Door het raam zag ik Brian met open mond kijken. Hij liep me achter na 'Heb ik wat verkeerds gezegd??' 'Ja je bent echt ijdel je praa alleen over jezelf.' En ik liep weg.

Pov Lia/Liam

'Hoe loop je op die dingen.' Ik houd me vast aan Harry uhh Harriet ,verwarrend. 'Ze lopen er allemaal op dus jij kan dat ook!!'

'Nouja niet iedereen hoor.' Zaya komt eraan in een slobbershirt en sneakers. Wauw zeker hij ik bedoel zij word zowiezo geen meisje-meisje de van

make-uppen houdt. Zaya kijkt me arrogant aan. 'Wat kijk je nou dan??' ik glimlach om haar bitch reactie. Eigenlijk lijkt dit meisjes gedoe me best leuk

5 New girls.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu