Hoofdstuk 15.

167 6 0
                                    

Oehwyeah hoofdstuk 15 ;3

Pov Carrie. 

Ik zat op de vensterbank. Het was best koud. Ik deed mijn deken beter om, en keek naar de regendruppels die op het raam sputterde. 2 vogels zochten takjes voor hun nest. Ik dacht aan Annastacia. Wat is ze nou weer van plan? Dat kind is helemaal gek geworden, maar ik bemoei me er niet mee. Niet meer. 

Pov Yasmin

Mijn telefoon rinkelde. Oh het was Harriet. 'Hallo m-' 'jaja, Hey Yasmin.' 'Ook hallo..Waar ben je?" 'Boeit niet mag ik Nina even?' 'Waarom bel je ha- '' Ze nam niet op, geef nou maar.' 'Okay' Ik gaf de telefoon aan Nina, en ging weer op de bank zitten. 'Wat was er?' vroeg Loulou. 'Het was Harriet, ze deed nogal raar.' 

'Raar.' Zany kwam naast me zitten en gaf me een broodje. 'Je hebt nog niet gegeten vandaag.' Ik bedankte haar. 'Dankje.' 

Pov Nina

'Hoezo mag ik niks zeggen, tegen Yasmin?' 'Ik vertrouw haar niet, geloof me die brengt ons in gevaar.' 'Wat? Hoezo?' 'Vertrouw haar gewoon niet, vanavond ben ik er weer.' Daarmee hing hij op. Hij was even weg voor wat 'onderzoekjes.' Ach ik laat hem maar. 

Pov Annastacia

'Wat hebben we precies aan haar,James?' Hij glimlachte weer. 'Waar is je vertrouwen nou?' Als hij nou gewoon zegt wat hij van plan is is alles wat makkelijker. 'Maar..'

5 New girls.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu