Hoofdstuk 9.

202 5 2
                                    

Pov Zany

Harriet kwam slaperig onze kant op gelopen. En wauw haar make-up zat echt lelijk. Er is spul dat het toch gewoon blijft zitten. Koop dat dan kan ze er gewoon een week mee rondlopen. Slimme ik. Ondertussen was het ookal 2 uur s'nachts. Loulou keek ons allemaal vrolijk aan. 'SLAAPFEESTJE!' Schreeuwde ze vrolijk. Wacht wat. We slapen al 2 jaar in het zelfde huis. 'In de woonkamer?' vroeg Nina. 'Nee in de badkamer, natuurlijk in de woonkamer!' Gilde Loulou weer. 'Oh oké ik haal wat eten.' En Nina rende naar de keuken. Onze keuken is trouwens heel groot. Wat wil je ook als je een Nina Horan in huis hebt. Wat een normaal gezin in 1 week eten. Eten wij in 1 dag. Oh en een normaal gezin is. Een varken die de keukenkastjes leegplunderd. 1 meid die ongesteld is en ook maar door eet. Een moeder die veel te lekker kookt. En een Man die niet meer door de deur kan omdat hij teveel eet. En wij zouden meer dan zo'n gezin eten. Wat ik me afvraag is waarom Nina niet dikker word ze blijft maar een mager meisje van 50 kilo. Misschien veranderd haar stofwisseling wel. Ik hoop het. Dan hoeven niet zovaak boodschappen te doen.

Pov Nina

Zany staat al 5 minuten, Eng en gemeen naar me te kijken. Het is echt eng. 'Zany waarom kijk je no al 5 minuten zo eng naar me?' 'Niks hoor, ik bedacht me alleen hoeveel jij eet..' Oh maar dat valt ja wel mee. 'Okay.' En ik at veder aan de zak ships, die al weer bijna op was. 'Nina je moet wat vrouwlijker eten.' Hoezo ik propte alleen 2 volle handen ships in een keer in mijn mond. Hallo vrouwen kunnen ook beesten zijn. Oh m'n shirt zat een beetje onder het ships. Daar was dus de andere helft van de zak ships. Goed gedaan sherlock Nina. 'Nina je hebt een beetje ships op je gezicht.' Ik veegde wat weg. Ís het weg?' 'Soortvan.'

5 New girls.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu